Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sover
- Trådstartare Marabou
- Start datum
Allan uti Hälsingland
Aktiv medlem
Min numera enda familjemedlem påstås vara bortskämd, men jag har försökt hålla hårt på att Fia inte får sova i husses säng. En dag när jag kom in i sovrummet hittade jag den här syndaren!
Men inte hade jag hjärta att gräla på en så företagsam kompis. Nja, hon är nog bortskämd ändå...
Men inte hade jag hjärta att gräla på en så företagsam kompis. Nja, hon är nog bortskämd ändå...
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Med risk att inte få några julklappar i år så lägger jag upp denna på min farsa
Vi är lite taskiga i vår familj och kameran brukar åka fram i dom mest pinsammaste ögonblick... och farsan står nog för dom flesta fotona på oss andra i familjen så han förtjänar det..
Vi är lite taskiga i vår familj och kameran brukar åka fram i dom mest pinsammaste ögonblick... och farsan står nog för dom flesta fotona på oss andra i familjen så han förtjänar det..
Bilagor
Marabou
Aktiv medlem
Fias skrev:
Min numera enda familjemedlem påstås vara bortskämd, men jag har försökt hålla hårt på att Fia inte får sova i husses säng. En dag när jag kom in i sovrummet hittade jag den här syndaren!
Jag vill gärna se den bilden Allan
Väntar med spänning!
Marabou
Aktiv medlem
Helt underbar bild.necromancer skrev:
Med risk att inte få några julklappar i år så lägger jag upp denna på min farsa
Jag hoppas att jag får lägga upp några på mina vänner,måste be om lov först.
Marabou
Aktiv medlem
Vilka fina svanar!!!drapulv skrev:
En sommarmorgon i skärgården. När jag och frugan vaknade så låg det några trötta svanar och sov bara några meter från båten.
Har du den uppskickad på fotosidan ?
Om inte, hoppas jag du skickar upp den
Den var ju jättefin...
Hansi
Aktiv medlem
drapulv skrev:
En sommarmorgon i skärgården. När jag och frugan vaknade så låg det några trötta svanar och sov bara några meter från båten.
Härlig symmetri i den bilden
Estethia
Aktiv medlem
fick en bebis i somras och då blev det en hel del sova-bilder eftersom pytte-bebbar knappt gör nåt annat.. fick en bild där hon drömde nåt roligt.. eller hade gaser i magen som barnmorskorna envisades med att hävda..
fast jag tycker det är roligare att tänka att det var nån skojig dröm. ;o)
tyvärr är bilden lite suddig för hon sov i min famn och objektivets närgräns räckte inte till riktigt.. hade jag skjutit henne längre bort från mig hade hon dunsat i golvet.. jag valde att plåta ändå.. bättre ett suddigt minne än inget alls.. ;o)
tyvärr är bilden lite suddig för hon sov i min famn och objektivets närgräns räckte inte till riktigt.. hade jag skjutit henne längre bort från mig hade hon dunsat i golvet.. jag valde att plåta ändå.. bättre ett suddigt minne än inget alls.. ;o)
Bilagor
Marabou
Aktiv medlem
Hon ser ut att tycka om sin dröm.Estethia skrev:
fick en bebis i somras och då blev det en hel del sova-bilder eftersom pytte-bebbar knappt gör nåt annat.. fick en bild där hon drömde nåt roligt.. eller hade gaser i magen som barnmorskorna envisades med att hävda..
Fint leende, undrar vad hon drömmer ?
Charmig bild
Marabou
Aktiv medlem
Det tycker inte jag spelar någon roll.drapulv skrev:
Kul att ni gillar den. Har dock inte lagt in den i något album. Jag tycker att det svanarna blev aningen överexponerade.
Det är ju en kanonbild
Marabou
Aktiv medlem
Denna var ju bara så bra...Estethia skrev:
..å när jag ändå håller på så lägger jag in min absoluta favvo-sova-bild... ;o)
Förstår att det är en favvo-sova-bild.