Annons

Sover

Produkter
(logga in för att koppla)

Marabou

Aktiv medlem
Jag tycker att det är roligt och ta bilder på andra när de sover.

Det finns säker många av er som har gjort det också.
Skicka upp det !!!

Detta är min son när han är liten.
Han var tokig i musik redan då.
Somnade ofta i stolen med lurarna på.
 

Bilagor

  • sover_3_liten.jpg
    sover_3_liten.jpg
    24.4 KB · Visningar: 985
Här kommer mitt bidrag. Sonen somnat efter en hård dag i livet. Bad, sand och jord, vad annat kan man göra än att bara sätta sig ner...och somna tvärt.
 

Bilagor

  • sebbo sover kopia.jpg
    sebbo sover kopia.jpg
    16 KB · Visningar: 852
Din son Efwa ser ut att sova djupt.
Helt ovetande om att han blir fotograferad.

Jag ska tillägga att min son lyssnade på Magnus Uggla ifrån morgon till kväll i en period.Det var honom han somnade till...
 
Min numera enda familjemedlem påstås vara bortskämd, men jag har försökt hålla hårt på att Fia inte får sova i husses säng. En dag när jag kom in i sovrummet hittade jag den här syndaren!
Men inte hade jag hjärta att gräla på en så företagsam kompis. Nja, hon är nog bortskämd ändå...
 
Med risk att inte få några julklappar i år så lägger jag upp denna på min farsa :)

Vi är lite taskiga i vår familj och kameran brukar åka fram i dom mest pinsammaste ögonblick... och farsan står nog för dom flesta fotona på oss andra i familjen så han förtjänar det..
 

Bilagor

  • sovande-far.jpg
    sovande-far.jpg
    6 KB · Visningar: 682
Fias skrev:
Min numera enda familjemedlem påstås vara bortskämd, men jag har försökt hålla hårt på att Fia inte får sova i husses säng. En dag när jag kom in i sovrummet hittade jag den här syndaren!
Men inte hade jag hjärta att gräla på en så företagsam kompis. Nja, hon är nog bortskämd ändå...

Jag vill gärna se den bilden Allan :)
Väntar med spänning!
 
necromancer skrev:
Med risk att inte få några julklappar i år så lägger jag upp denna på min farsa :)

Vi är lite taskiga i vår familj och kameran brukar åka fram i dom mest pinsammaste ögonblick... och farsan står nog för dom flesta fotona på oss andra i familjen så han förtjänar det..
Helt underbar bild.
Jag hoppas att jag får lägga upp några på mina vänner,måste be om lov först.
 
Jag skickar upp en bild på dottern också, så blir det rättvist.Detta var en favoritplats att lägga sig och sova på ibland när tröttheten tog överhand.Ett hårt parkettgolv!!! Hur kan det vara skönt att ligga på ?
 

Bilagor

  • sover_9x.jpg
    sover_9x.jpg
    10.6 KB · Visningar: 640
En sommarmorgon i skärgården. När jag och frugan vaknade så låg det några trötta svanar och sov bara några meter från båten.
 

Bilagor

  • trötta svanar_re.jpg
    trötta svanar_re.jpg
    44.1 KB · Visningar: 636
drapulv skrev:
En sommarmorgon i skärgården. När jag och frugan vaknade så låg det några trötta svanar och sov bara några meter från båten.
Vilka fina svanar!!!
Har du den uppskickad på fotosidan ?
Om inte, hoppas jag du skickar upp den :)
Den var ju jättefin...
 
fick en bebis i somras och då blev det en hel del sova-bilder eftersom pytte-bebbar knappt gör nåt annat.. fick en bild där hon drömde nåt roligt.. eller hade gaser i magen som barnmorskorna envisades med att hävda..
fast jag tycker det är roligare att tänka att det var nån skojig dröm. ;o)

tyvärr är bilden lite suddig för hon sov i min famn och objektivets närgräns räckte inte till riktigt.. hade jag skjutit henne längre bort från mig hade hon dunsat i golvet.. jag valde att plåta ändå.. bättre ett suddigt minne än inget alls.. ;o)
 

Bilagor

  • 05.jpg
    05.jpg
    27 KB · Visningar: 613
..å när jag ändå håller på så lägger jag in min absoluta favvo-sova-bild... ;o)
 

Bilagor

  • 11.jpg
    11.jpg
    32 KB · Visningar: 294
Kul att ni gillar den. Har dock inte lagt in den i något album. Jag tycker att det svanarna blev aningen överexponerade.
 
Estethia skrev:
fick en bebis i somras och då blev det en hel del sova-bilder eftersom pytte-bebbar knappt gör nåt annat.. fick en bild där hon drömde nåt roligt.. eller hade gaser i magen som barnmorskorna envisades med att hävda..
fast jag tycker det är roligare att tänka att det var nån skojig dröm. ;o)

tyvärr är bilden lite suddig för hon sov i min famn och objektivets närgräns räckte inte till riktigt.. hade jag skjutit henne längre bort från mig hade hon dunsat i golvet.. jag valde att plåta ändå.. bättre ett suddigt minne än inget alls.. ;o)
Hon ser ut att tycka om sin dröm.
Fint leende, undrar vad hon drömmer ?
Charmig bild :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.