FlyerOne
Aktiv medlem
Det har däremot jag. Men var ska jag posta länkar om jag lyckas hitta några av dem någonstans i den gigantiska röran på Internet? En FF-tråd som den om A99 skulle väl passa bättre, och allra bäst (i vårt fall) i A900-tråden, men den är väl tämligen död vid det här laget. Dessutom var mitt inlägg en direkt kommentar till den del av ditt eget inlägg ovan som behandlade fuktkänslighet.
Men ifall du menar 5D Mark III så har inte jag heller sett något rapporterat om fuktkänslighet för den ännu - den är ju trots allt ganska ny. Men väl en hel del om fuktproblem för 5D Mark II (även här på Fotosidan).
Edit: Som vanligt hann jag inte redigera färdigt innan du hann citera mig. Tror alltid optimistiskt att "Nu är jag klar"...
.
Men ifall du menar 5D Mark III så har inte jag heller sett något rapporterat om fuktkänslighet för den ännu - den är ju trots allt ganska ny. Men väl en hel del om fuktproblem för 5D Mark II (även här på Fotosidan).
Edit: Som vanligt hann jag inte redigera färdigt innan du hann citera mig. Tror alltid optimistiskt att "Nu är jag klar"...
.