Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
Hihi!
Visst borde jag leva upp till förväntningarna på att vid min ålder vara ett riktigt reaktionärt gammalt mossigt surgubbe-fossil Och visst har jag ibland f-siken så ont i ryggen, och inte bara det utan jag har också åkt på en del annat sk-t som gör att nästan all kraft försvunnit från mina muskler (som f.ö. inte var särskilt imponerande tidigare heller). Men jag tror faktiskt aldrig att jag varit sur en enda gång någonsin i hela mitt liv, så det kanske inte blir möjligt för mig att leva upp till förväntningarna... Kan alltså inte garantera att jag inte kommer att fortsätta med "att skämma ut mig" ibland...
Arg och upprörd har jag såklart varit emellanåt (host... host...), men det är ju en helt annan sak.
Får förstås en massa mediciner mot allt det här elaka *), men alla dessa mediciner tillsammans har inte haft tillnärmelsevis lika positiv effekt som när min kompis satte sin A77:a i händerna på mig (han råkar f.ö. heta Lennart han också)...
/Gunnar
*) Hmm, kom just nu på en helt ny sorts medicin som läkemedelsbolagen snabbt borde forska fram...
.
Hur är det med biverkningarna av A77:an?