FlyerOne
Aktiv medlem
Finns det till Samsung Galaxy? Eller vad det nu är Mats ofta skriver med.Och du behöver ett rättstavnings program
.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det till Samsung Galaxy? Eller vad det nu är Mats ofta skriver med.Och du behöver ett rättstavnings program
Finns det till Samsung Galaxy? Eller vad det nu är Mats ofta skriver med.
.
Och du behöver ett rättstavnings program
Nu sitter vi ju här med hjärtat i halsgropen tills du kommer hem... Fast den meningen är ju definitivt tvetydig!
Får väl under tiden trösta mig med att jag håller på och skriver konceptet till ett inlägg som innehåller vad jag funnit vara annorlunda och vad som är nytt i A77:an. Och där finns VÄLDIGT mycket att glädja sig över!
Blir spännande att se ifall din "mycket skrämmande" upptäckt finns med även i min lista...
Ös på, kompis! Både med att ta dig hem och med att redovisa din utforskning av A77:an.
.
Märken som t.ex. Skoda som hisgoriskt inte levererat så hög kvalitet gör nu riktigt bra bilar, men har stora imageproblem. Det märks inte minst i deras marknadsföring att de försöker tvätta bort det.
......eller så har han trädgårdshandskarna fortfarande på, efter färden runt med gräsklipparen, på ägorna!
Haha!Ähh! Han försöker måhända vara dramatisk. Jag är nästan säker på att han bara upptäckt den döda bålgetingen som jag inte lyckades plocka ut bakom spegelfilmen innan jag skickade kameran till honom.
Eller också har han upptäckt att det går att fotografera med kameran
//Lennart
De flesta telefoner med pekskärm går dessvärre inte att manöverera alls med trädgårdshanskarna på
I många fall är gamla hederliga knappar bättre - på kameror också
De "gamla" A-SLR är fortfarande enkla, att fotografer med, speciellt de helt manuella modellerna, - även med vantar på under vintern!
Dagens unga fotografer letar väl förgäves efter luckan till minneskortet, på en A-SLR?
Ja, du äger en kamera, men inte ett kameramärke.Jasså Min A77 äger jag och inte Sony,
om man köper ett hus och tar ett lån på 30 år så kanske man kan säga att banken äger huset eller vem äger huset under tiden man betalar.
Och sen köpte han en Nikon D300.I Canon-forumen frågas det på det här sättet:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=146073
Alltså, killen (eller tjejen?) är nybörjare och frågar om råd. Inget fel i det, men istället för att fråga vilken kamera som passar bäst undrar man "vilken typ av Canon produkt" som är bäst. Och så en lång radda svar av de som har Canon-kameror ger råd om den ena eller andra modelle, men ingen ställer frågan "varför Canon", "varför en systemkamera" osv.
Jag har numera även min analoga Minolta Dynax 7 Limited framme i ett vitrinskåp. Den är oerhört modern för att vara en SLR och har en grafisk skärm på baksidan. Sonen råkade plocka fram den närhan skulle plåta nåt. Satte på ett objektiv och letade efter luckan att sätta i minneskortet .
HIttade han inte den jättestora luckan baktill?
HIttade han inte den jättestora luckan baktill?
Man kan nog knöla in jättemånga minneskort bakom den jättestora luckan ...
Apropå minneskort förstår jag inte varför Sony försöker hålla liv i MemoryStick. Har det några som helst fördelar mot SD-korten? XQD kanske däremot kan bli nåt, men då krävs det fler än en kameramodell som använder det (fast det formatet lär tydligen vara intressant för annat än fotografering också av någon teknisk orsak som jag inte minns).
Har nu ett gäng i myntfacket i plånboken som "reserv", men använder annars SD.