mayro
Aktiv medlem
Jag är klart sugen på en NEX kamera skall erkännas. Såsom jag fotar så skulle den passa utmärkt tror jag.. Jag håller ju som dom flesta inte heller gör har jag sett i exifér på och ställer in allt i min kamera hela tiden.. Så därför lirar en NEX nog helt ok för min del... Och ända vara så smidig så den faktiskt skulle hänga med klart ofta också där inte väskan idag får hänga med...
Snudd jag funderar på att faktiskt sälja min A550 och objektiven för skaffa en Nex. Eller sälja bara A550 samt Tamron 17.50 f2,8 samt behålla 70-300 G SSM och invänta att NEX får funktionen att hantera SSM teleobjektivet.. Den finns ju redan sägs det.. Så .. Ja fasiken... Nån som är sugen på en A550 med tamron 17-50 f2,8 med garantier kvar samt få exponeringar +också kitobjektiv..? Så knallar jag på NEX´ta "resa" i kameravärlden..
(Lite skoj men också fasiken lite alvar..)
Snudd jag funderar på att faktiskt sälja min A550 och objektiven för skaffa en Nex. Eller sälja bara A550 samt Tamron 17.50 f2,8 samt behålla 70-300 G SSM och invänta att NEX får funktionen att hantera SSM teleobjektivet.. Den finns ju redan sägs det.. Så .. Ja fasiken... Nån som är sugen på en A550 med tamron 17-50 f2,8 med garantier kvar samt få exponeringar +också kitobjektiv..? Så knallar jag på NEX´ta "resa" i kameravärlden..
(Lite skoj men också fasiken lite alvar..)