pallep
Aktiv medlem
Jag får min den 17:e oktober. Hoppas jag...
/Ylva
Ja må hon leva...
Jag skulle också vilja beställa men tyvärr hankar jag mig redan fram på en njure sedan förra inköpen.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag får min den 17:e oktober. Hoppas jag...
/Ylva
Wow! Dubbelgrattis i förskott i så fall! Posta gärna här när du får den...
Jag är väldans intresserad av funktionen att kunna finlira AF:en till enskilda objektiv (har en del felfokuserande sigma som är rätt bra annars), så du kan väl posta här om du testar det!!! MVH ChristerFick precis mail från Scand.Photo. Dom kanske får in min kamera redan imorgon! Härliga tider!
Lite av samma fenomen vi sett i USA de senaste åren; en störtdykande valuta gör det ovanligt billigt att handla i landet ifråga. Och det är ju bra...Magiskt som vanligt. 29000 kr i Sverige och 24700 i UK.
Såg förresten att Dustin redan nu listar A900 för 27 995 kr så skillnaden mot EU-priserna krymper redan.
Räcker det inte med att det står Canon på huset - det brukar det ju göra. Hur ska man annars förklara EOS 350/400/450?...
5DmkII ..., men med mestadels sämre specifikation för stillbildsfoto (21 mp vs 24 mp, 5 fps vs 3,9 fps, mindre sökare, ingen husstabilisering) såvida de inte gjort något magiskt med brushanteringen.
...
Att många inser att de inte bara "köper en kamera", utan att de också köper in sig i ett *system*?Räcker det inte med att det står Canon på huset - det brukar det ju göra. Hur ska man annars förklara EOS 350/400/450?
Räcker det inte med att det står Canon på huset - det brukar det ju göra. Hur ska man annars förklara EOS 350/400/450?
Skrämmande nog ligger det nog en del i det du skriver, att många köpare av instegskameror valt sämre erbjudanden bara för att någon tutat i dem om nödvändigheten av att kunna köpa en 600mm f4 (för bara 78ksek) till sin EOS 350D eller 40D ifall behovet plötsligt skulle uppstå...Att många inser att de inte bara "köper en kamera", utan att de också köper in sig i ett *system*?
Jag har aldrigt hävdat att de är "dåliga kameror", exempel på sanslöst misslyckad ergonomisk design, gjorda för frökenhänder, har undermåliga sökare, eller att de har ett undermåligt AF-system.Samt att de där knappast är ett gäng dåliga kameror.
Det är ju skönt att du inte överdriver och med flit missförstår...Skrämmande nog ligger det nog en del i det du skriver, att många köpare av instegskameror valt sämre erbjudanden bara för att någon tutat i dem om nödvändigheten av att kunna köpa en 600mm f4 (för bara 78ksek) till sin EOS 350D eller 40D ifall behovet plötsligt skulle uppstå...
Att många inser att de inte bara "köper en kamera", utan att de också köper in sig i ett *system*?