ja min bröstficka rymmer en V1 lika lite som min frus handväska skulle rymma en 828... en V1 är säkert en bra gluttsnäppa, men inte ett komplement till en A1, möjligen istället för... en T1 är en "festkamera" fast nästan lite för fin för att bara vara en sån... satsar nog på nåt ännu enklare för det ändamålet... ixus i är söt... o så kanske jag får vara med Canonflickorna (o pojkarna) då...
För övrigt har jag sällan lagt någon vikt vid om en bild jag kritiserat på fotosidan.se eller annorstädes varit tagen med en Canon, Nikon, Minolta eller analog eller digital...
Då är det bilden som räknas o inget annat. Nåja, jag kan ha blivit nyfiken nångång på hur nån med samma kamera som jag har/hade lyckades göra mycket bättre bilder än vad jag kan. Jag är ledsen om jag dragit in A1 ett par gånger i tråden, men 828 o A1 dök upp ungefär samtidigt och nog var 8 megapixlar spännande, men eftersom Sony glömde bort IS så föll den bort helt ur urvalet. Så här i efterhand så känns det inte som nåt misstag...