Makten
Aktiv medlem
Nu är det du som är spydig. Jag har inte på något vis försökt misskreditera dig. Du har dock väldigt svårt att ta att någon ifrågasätter dig. Jag skrev "trovärdigt" inom hartassar, vilket var för att det verkar rimligare att kornens storlek bör skilja sig.macrobild skrev:
Av någon anledning så dyker du upp som gubben i lådan och fyller en hel tråd om en crop visas i 100% eller ej.
Vill du misskreditera mig och mitt tillvägagångssätt vad det gäller bildfilerna, dess uppräkning från 30d och 5d så kan jag ta fighten med en gång.
Jag har jämfört 30d med 5d, Björn visar uppräkningar från sin 20d och 5d
Vad vill du? Vill du ha uppmärksamhet?
Kom med någon eget istället för att tala om min trovärdighet.
Jag visar vad som händer när samma programvara räknar upp två kamerors bildfiler- och vilka skillnader som kan ses från dessa.
Jag har kunskaper, erfarenhet vad har du förutom dessa små förnumstiga, spydiga kommentarerna????
I och med att du påstår att du är ofelbar så har ju du på så sätt i så fall misskrediterat Björns test, eller hur? Varför ska jag eller nån annan tro mer på dig än på honom? Och om då resultaten skiljer sig så är det väl självklart att man undrar lite.
Det där med crop är också intressant, för jag förstår inte varför man envisas med att inte visa just 100% crop trots att man skriver att det är det, men det hör ju inte till den här diskussionen. Men du drog ju upp det, så då svarar jag.
Sen bryr jag mig inte ett skvatt om det är Kungen eller Påven eller whatever som jag ifrågasätter. Tycker jag att det ser konstigt ut så skriver jag det.