** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Så här ser K20D ut

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Re: Se detta :)

FotoZ skrev:
Det finns tecken på att det kommer en firmware uppdatering till dagens K10D under året, så det finns ingen anledning till ett "ryss hack".

det skulle vara mkt uppskattat, det är tråkigt med företag som skiter i sin "gamla" modeller så fort en ny kommit ut. lite ny kräm i min K10 säger jag inte nej till.

Re: Re: Re: Re: Se detta :)

bengt luthman skrev:
det skulle vara mkt uppskattat, det är tråkigt med företag som skiter i sin "gamla" modeller så fort en ny kommit ut. lite ny kräm i min K10 säger jag inte nej till.
Jag tror inte jag kommer att vara ensam om att ha min K10 som hus två tillsammans med min K20. Självklart kräver jag inte samma funktioner i båda kamerorna, bara att de fungerar på liknande sätt så man inte blir förvirrad när man plåtar med båda samtidigt. Förhoppningsvis tänker Pentax på sina trogna kunder i den situationen och kommer med en uppdatering. Sedan kommer man ju inte att lägga till alla nya funktioner, inte ens om man kunde. Man vill ju givetvis att folk skall köpa nya kameran. Men likartad funktion och likartade menyer, framförallt Fn-menyn det räknar jag med. Samt att man någon gång måste lägga till AF knapp på batterigreppet !!!!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar