Sen måste jag verkligen säga till Nikon, för ni måste ju hålla kolla på en tråd som denna att ni är otroligt fega och ynkliga som inte kan komma in och svara på tal. Ni har ju tydligen allvarliga problem i eran orginisation och det drabbar era kunder, proffs som amatör och vad gör ni åt det? Tar ni ens åt er av kritiken? Nej, vilket sorgligt tecken på feghet från ett så stort och sofistikerat företag som Nikon ändå skall vara, fy skam på er.
Kolla bara till exempel på sweclockers.com, där har vi representanter från både butiker (Komplett.se, Inet.se etc. ) till stora världsföretag såsom Asus, MSI etc. Där delas allt från frågor, support, produkt förfrågningar till kritik, tips och hyllningar. Känns som en bra lösning på att verkligen få veta vad konsumenten tycker, för i slutändan är det ju ändå vi som gör att ni lever, inte som ensklid individ utan som en stor folkmassa.
Så varför inte ta till vara på eran chans att försvara er på Sveriges största community för fotografer istället för att få all galla spydd över er, slår vad om att ni i alla fall fått ett 10-tal första gångs-köpare alt. övergångsköpare att tänka om två gånger innan köp när en tråd som denna cirkulerar på ett community som detta.
Nej, tänk om och ta erat ansvar det är mitt tips och tror många håller med mig.