Canonliza
Aktiv medlem
mipert skrev:
Om någon skulle vilja stjäla mina gamla kameraprylar möts de först av A sedan B...
HAHAHAHAHAHAHA!
//Liza
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mipert skrev:
Om någon skulle vilja stjäla mina gamla kameraprylar möts de först av A sedan B...
Inte mycket att hurra för inför en...mipert skrev:
mipert skrev:
Jag vill inte förstöra denna tråd mer, men den som kommer en med en sådan pikkadåll och möter mig med 90 cm Hickory i hallen kommer förlora...
Förresten, hunden stoppade en tjuv en gång i Malmö. (Vi hade glömt låsa dörren.)
Vi vaknade av ett morrande i hallen och när vi kollade vad som var på gång stod en man i träningsoverall upptryckt mot väggen med raggrest 45 kg blandrashund framför sig (jag noterade att vi borde borsta hundens tänder bättre).
Efter den incidenten har alla grannar utom vi haft inbrott under två års tid...
Helgesson skrev:
90 cm Hickory vs 44magnum....nja...
Makten skrev:
Javisst, men jag förstår inte varför man måste skylta med vem man är bara för att göra sina åsikter hörda.
lottawe skrev:
Varför?
Men om någon faktiskt vill dela med sig, men bara undvika ett snokande ex, en psykopat, din efterhägsna chef eller liknande då? De kan ju regga sig hur lätt som helst för att kolla dig, men betalar de tror du?
(Det krävs ju bara några klick för att regga sig. Majoriteten obetalande är säkert seriösa, men det kan ju räcka att någon enstaka inte är det för att konsekvenserna ska bli verklighet. Kan förresten en chef kicka nån som skriver 14 inlägg/dagen på arbetstid tro?)
Jag tycker också att det är viktigt att betalmedlemmarna får mer. Men det tycker jag skall ske i form av att man erbjuder dem mervärden - inte genom att ta ifrån de icke betalande medlemmarna grundläggande funktioner.lottawe skrev:
Dock tycker jag det är viktigt att ge de betalande mer. Även om trygghet inte går att köpa för pengar..
Finfint. Egentligen borde hela motivkategorin "Barn" vara spärrad för anonyma besökare.clindh skrev:
OK, fixat.
lottawe skrev:
Frågan är hur "grundläggande" det ska räknas att kunna läsa i andras gästböcker, se andras länkar, foruminlägg från profilen samt söka på namn i forumet (nyckelordssökningen behöver ju inte bort.) Är det viktiga grundläggande funktioner? Vore kul att ha kvar "Läs i gästboken" för betalande dock, men "grundläggande" som funktion är ju inte det heller.
Skrivna foruminlägg synligt från profilen tycker jag gott kan försvinna för alla. Möjligtvis att länken kan ligga kvar på medlemens sida så bara den själv kan gå tillbaks i vad som skrivits, men andra borde väl inte ha orsak att kunna göra det.
Men men, jag har nog förklarat mig nog nu. Ska sluta tjata om också det från och med nu
Tråkigt att du tycker så.hazard skrev:
För att annars är det inte åsikter, utan meningslöst brus som inte kan tas på allvar (av mig iaf).
/Andreas
Mattsen skrev:
Ja tycker du ska fortsätta att "förklara dig" Lotta. De flesta av de förslag du har skrivit ovan tycker jag låter utomordenligt vettiga.
Den dagen det anmäls kan det vara för sent. Personen kan i värsta fall ha hunnit få veta mycket om dig och t.o.m kanske hunnit ifatt dig med en 44magnum.emtre skrev:
......istället för att begränsa tillgången för samtliga gratismedlemmar tycker jag man får se till att anmäla alla missbruk av gratismedlemskapet och agera hårt när så behövs.
Hehe, visst är det så;-) Nu är jag väldigt benägen att argumentera för saker, även om jag kanske inte till 100% är för vad jag säger, som ni kanske förstått. Jag gillar att debattera helt enkelt, och det tar sig ut på till exempel detta vis.lottawe skrev:
Martin, jag håller med Andreas om "brus". Det är inte ett forum med full anonymitet som behövs här på fotosidan, men att skydda vissa uppgifter tycker jag borde vara en självklarhet. Dock inte namnet. Är man av någon anledning så rädd behöver man inte finnas registrerad på hitta.se eller ha en ansiktsbild i profilen heller. Eller hur?
De som "hoppat på" har ibland varit icke registrerade på forumet... Folk som vill jävlas kan gå rätt långt kan jag meddela.lottawe skrev:
Martin. Om du vänder på det en gång så kanske det är just för att du varit i anonyma forum, just för att det varit anonyma människor som de kunnat /vågat hoppa på dig för åsikterna? För visst är det så att folk ofta är jävligare när de inte behöver visa vem de är?