Annons

Recensioner

Produkter
(logga in för att koppla)

perado

Avslutat medlemskap
Recentioner

Jag har sett att det är många dubletter ibland recentionerna eftersom namngivningen inte är samma för alla som skapar produkter. Kan man göra något åt detta? Ha någon som är ansvarig som kan justera och flytta recentioner och uppdatera namn?

Jag skulle också önska en sökfunktion ibland produkterna. Var hittar jag ex Spyder (kalibreringsutr)?

He he... där fanns sökningen... ;) Den hade jag helt missat.

Jag välkomnar en upprensning och en förbättrad uppdelning. Det är inte självklart vart man ska lägga vissa produkter.

Som detta exempel visar...

GretagMacbeth Eye-One Display 2 under Övriga digitaltillbehör

GretagMacbeth Eye-One Display II under Digitala bildredigeringsprogram

Vart vill du ha Colorvision Spyder 2 Pro?

Det finns något under Bildskärmar?

Till recensionerna skulle jag vilja lägga en funktion, där man kan kommentera dem. Något som uppfattas som en nackdel för somliga, kan andra uppleva som en fördel hos en produkt. Ett exempel är hur en kamera känns att hålla i: en liten, lätt och smidig kamera kan lättare ge skakningoskärpa vid frihandstagning på inte helt korta slutartider jämfört med en större och litet tyngre kamera. Att kabel inte följer med skrivare kan också vara en fördel, eftersom man då kan välja vilken längd på kabeln man vill ha. När jag läser recensioner, skulle jag vilja kunna kommentera sådana saker utan att behöva ta kontakt med recensenten själv. Kommentaren ska i så fall behandlas som ett vanligt foruminlägg och godkännas av moderatorn. Det kan ju hjälpa recensenten till att bli bättre vän med sin fotopryl än förut och få bättre resultat med den.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto