mayro
Aktiv medlem
Okej då....ETT test kan vi bjuda på ;-)
Så skall motgångar tas....
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej då....ETT test kan vi bjuda på ;-)
Sedan tycker jag att de flesta feltolkar Råd och Röns resultat. Att kameran hamnade sist innebär inte att den har dålig bildkvalitet. Jag skulle rent av vilja säga (utan att ha nagelfarit testet) att alla kameror levererar utomordentligt bra bildkvalitet om förutsättningarna är de rätta..
Fundering..
Nån mer än jag som har tagit sig en titt på D90 bilderna här på forumet och gjort detsamma med Canon 1000D bilder eller sonys bilder ??
Vad ser och anser ni?? Iofs är detta en Sonytopic.. Men kanske gör inte lite spridning nått...
Menar du bilder som ligger på fotosidan? I sådana fall en helt omöjlig jämförelse då det är otroligt mycket som påverkar slutresultatet. Rätt exponering, optik, motiv, ljus, erfarenhet och efterbehandling.
Nu har både Nikonisterna och Sonyisterna uppmärksammat R&R testet, Nikonisterna är himmelens upprörda och Sonyisten trots allt lite smånöjda att Sonyn kom in på en bra placering (bland canonkamerorna). Canonisterna verkar ta det kallt och inte tycka att R&R testet är värt en egen tråd.
Fundering..
Nån mer än jag som har tagit sig en titt på D90 bilderna här på forumet och gjort detsamma med Canon 1000D bilder eller sonys bilder ??
Vad ser och anser ni?? Iofs är detta en Sonytopic.. Men kanske gör inte lite spridning nått...
eeh...låt mig gissa...d90-bilderna ser döda ut? Rätt svar?
...(f´låt tobbe, men du verkar ju kunna ta att man retas lite...)
Detta är tungt!! Jag skall åka ut till Solna efter jobbet och sympatisera! ;-)
.... hmmm.... Väldigt träffande beskrivning, den ska jag nog återanvända - om Lars inte har nåt emot det.