Annons

Prylbögsmöte i Göteborg??

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag får väl anmäla mig lite intresserad jag med. Jag skall få mitt 17-85mm vilken dag som helst så det kan jag ju ta med mig. Jag är framförallt intresserad av att känna på ett batterigrepp till 20D. Var skall ni ses? Det känns lite dumt att ses mitt i nordstan om man säger så...

Staffan, [email protected]

Jag hakar gärna på!

Har inga direkt flashiga grejer att imponera med, men man kanske får vara med i alla fall.
Min utrustning finns i min profil.

22 maj funkar för mig om det blir på dagen. Håller i träningspass för små slynglar kl 17-18.

Hehe, med en 357 och 12tums pipa i framfickan lär du bli populär bland brudarna här i Gbg! "Laddat vapen 5." Själv kör jag med min lilla Contax och 45 mm i vänster ficka...och blir en diskret bakgrundsfigur istället!
22 maj låter bra! Vore bra om det gick att göra några enkla programförslag som alla kan ta del av före träffen och komma med önskemål. Det är ju aldrig fel med Avenyn, barken Viking, hamnen, Kronhusbodarna mfl trevliga platsen. Sedan finns ju botaniska trädgården, Slottsskogen och Liseberg. En tur med Paddan... Listan kan nog göras hur lång som helst, men så ska det inte vara. Lite tjôt, kolla prylar, det blir nog en kul dag!

Senast ändrad:
FiLM) (Toba skrev:

Nice, själv har jag AF-korn på min 686:a, dessutom har jag inte en P-210 utan en Sig-47/48 ;)

Det är faktiskt en mycket tidig 47/8:a på bilden, inte P210 ;-)

Den är 37:e pistolen intagen i sverige, serienr 60xx. Har en växelsats med långsportpipa till den, den är dock från en gammal P210:a

47/8:an är till salu om någon är intresserad, utropspris 25000kr

Mvh

Jag är intresserad. Hör av mig när det närmar sig och jag vet bättre vad jag gör just då. Har inga objektiv som inte redan nämnts i tråden dock.

Jag skulle kunna tänka mig att komma. 22 Maj är lite längt borta för att kunna spika det, men inget ligger i vägen just nu iaf.

Tar med mig Minoltan och Canonen, dock inte all optik. Och Pentax Option. Om jag får renoverat klart slutaren på Zeiss-Ikonen innan dess så kommer den kanske med.

Rekade lite fräcka miljöer förra veckan i en del "ruffigare" delar av stan, men det kräver biltransport... och kanske Tobias och Torbjörn skulle få användning av sin andra hobby...

/Andreas

Jag kan vara med om inträsse finns av flera, åtminstone som det begav sig förra gången.

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=12715&highlight=Fototr%E4ff+G%F6teborg

Det var en rolig kväll. Jag ser inte några av dom som var med då.

Var skulle vi träffas? Om vädret är kass då måste det bli typ kaffe shop eller någonting, komm med förslag. Om ni vill träffas den 22-e då finns inte mycket tid kvar, så snabba på med svaren.

Annars kan vi ringa till varandra, det går väl snabbare.

T: 031-489012 M: 0707-745992

Janos

Jag måste tyvärr backa ur. Hade visst instruktörsträff på klubben där jag tränar. Måste gå på den.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar