matripix
Medlem
Välkommen till tråden och till Pentax. K-5 med DA 35/2.8 Limited, kan inte bli mycket bättre än så. Absolut min favoritkombination.
Tackar!
Jag är helnöjd med kameran och objektivet, ser framemot en spännande fototid framöver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till tråden och till Pentax. K-5 med DA 35/2.8 Limited, kan inte bli mycket bättre än så. Absolut min favoritkombination.
En talgoxe som vaktar fågelmaten, "kom om ni törs".
//Lars
Hej Jerry, fina färger på dina bilder.
Gillar speciellt bild 3, tycker höstlandskapet tillsammans med molnet ger ett mäktigt intryck.
Här är lite höst från dagens promenad
K5'an anlände samtidigt med snön. Hustrun bestälde igår em (utan min vetskap). Den kom idag!!! Dustin är snabba.
Edit: Det går inte att lägga in bilder nu. Verkar vara fel i forumfunktionen då fler har samma problem.
//Lars
Man kan ju hävda att det var knappt man kunde lägga in bilder förut heller....men lite tumnaglar gick ju i alla fall
De kanske förbereder en överraskning för oss? Typ att det faktiskt går att lägga ut annat än skalenliga frimärksbilder här på Fotosidan.
K5'an anlände samtidigt med snön. Hustrun bestälde igår em (utan min vetskap). Den kom idag!!! Dustin är snabba.
//Lars
Jag vet ju hur hon e' men lite misstänksam ska man nog vara! ;-)
//Lars
Ska hon ha den själv eller har hon köpt den åt dig?
Micke.