Annons

Pentax över axeln

Nybliven Pentax ägare

Har precis blivit ägare till en Pentax K-x. Hittade lite fina motiv runt knuten och så här blev det....

Bilagor

• IMGP0080.jpg
    IMGP0080.jpg
    20.9 KB · Visningar: 290
Grattis och välkommen!
Inte illa. Fortsätt så.

En talgoxe som vaktar fågelmaten, "kom om ni törs".

//Lars

Bilagor

• _IGP3455.jpg
    _IGP3455.jpg
    46.2 KB · Visningar: 291
Nya K5 över axeln.

Bilagor

• Höstäpple.jpg
    Höstäpple.jpg
    21.3 KB · Visningar: 552
  • Rödhake.jpg
    Rödhake.jpg
    24.8 KB · Visningar: 565
  • Molnen hopar sig.jpg
    Molnen hopar sig.jpg
    15.8 KB · Visningar: 560
  • Talgoxe inför landning.jpg
    Talgoxe inför landning.jpg
    26.8 KB · Visningar: 564
Hej Jerry, fina färger på dina bilder.
Gillar speciellt bild 3, tycker höstlandskapet tillsammans med molnet ger ett mäktigt intryck.

Här är lite höst från dagens promenad

Bilagor

• IMGP0153.jpg
    IMGP0153.jpg
    75.7 KB · Visningar: 537
  • IMGP0155.jpg
    IMGP0155.jpg
    90.4 KB · Visningar: 529
  • IMGP0180.jpg
    IMGP0180.jpg
    71.7 KB · Visningar: 531
En bild från i somras som jag hoppas att jag inte redan lagt upp :)

Bilagor

• 20100711-_PX37823-1.jpg
    20100711-_PX37823-1.jpg
    88.8 KB · Visningar: 461
K5'an anlände samtidigt med snön. Hustrun bestälde igår em (utan min vetskap). Den kom idag!!! Dustin är snabba.

Edit: Det går inte att lägga in bilder nu. Verkar vara fel i forumfunktionen då fler har samma problem.

//Lars

K5'an anlände samtidigt med snön. Hustrun bestälde igår em (utan min vetskap). Den kom idag!!! Dustin är snabba.

Edit: Det går inte att lägga in bilder nu. Verkar vara fel i forumfunktionen då fler har samma problem.

//Lars

Man kan ju hävda att det var knappt man kunde lägga in bilder förut heller....men lite tumnaglar gick ju i alla fall :)

//Lars

HeHe en sådan fru skulle man ha, bara beställer en kalaskamera sådär oförhappandes ;-)

Kanske finns en baktanke med köpet som Du blir varse snart eller är hon så snäll av naturen?! ;-)

Peter, du har ju haft din K-5 ett tag nu hur tycker du den verkar vara på basiso? När Nikon kom med sin D300 var det ju en del gnylande över att den gamla D200 gav renare bildfiler på basiso.
Man hade alltså offrat lite av kvaliteten på basiso för att vässa den på höga iso.

Micke.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar