Vad gör människor med sina datorer som innebär att en PC inte fungerar? Jag fattar det inte! Håller man sitt surfande till trovärdiga sidor och håller sig till säkra och bra program så är inte OS X ens ett litet uns mer stabilt, inte för mig iallafall! Jag har då inte fått så mycket som en virusvarning i XP trots att jag använt det sen det såg dagens ljus.. precis som i OS X, alltså
Och biljämförelsen igen, vad är det med mac-fanboys och bilbyggande? Allvarligt, datorkomponenter är konstruerade så tillochmed moster agda kan sätta ihop dem utan större problem, och kan hon inte lista ut hur det ska sitta så finns det stora fantastiska internet där det finns guider till allt. Inte riktigt som att bygga en bil va?
Man blir lite trött på att folk inte kan inse att PC och Mac ÄR SAMMA SAK. Båda operativsystemen fungerar på båda systemen, varför? Jo, för att de är byggda precis likadant. Vore Mac billigare skulle jag bara köpa Mac, men nu är det inte så, man får (otroligt) mycket mer prestanda per krona för en PC idag. Hade jag fått erbjudandet att köpa en macbook för 7000 kr, hade jag köpt den, men eftersom jag inte får det så köper jag en lika kraftfull från Dell istället för de pengarna, när macbooken kostar 11000..