madsochmarja
Aktiv medlem
cmyk skrev:
vad gör Ferrari när Volvo släpper en ny model?
Väll om Volvo gör en bil som kan gå i 300 och har bra terrängegenskaper kan den ju sno kunder.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
cmyk skrev:
vad gör Ferrari när Volvo släpper en ny model?
Danlo skrev:
För övrigt så fattar jag inte varför denna tråden inte är totalt överhettad?! Detta är ju det enda vettiga som kommit på digitalmarknaden sen MarkII:an!!
Jeppe skrev:
För att kameran kostar 60000 kr?
f.billqvist skrev:
kan med 100% säga att det fortfarande kommer att vara som natt o dag mellan 1ds mark 3 och P30
p30 är äckligt skarp och de som hävdar att det inte är skilland kan dra något gamalt över sig !!!
tar man en hel kropps bild med canon kameran så är huvudet suddigt, och med P30 så kan man se näshåren !! där är skillanden
så köp en P30 de som har råd vill säga
f.billqvist skrev:
tar man en hel kropps bild med canon kameran så är huvudet suddigt, och med P30 så kan man se näshåren !!
Hörde just att priset skulle hamna runt 80000 kr, men det vet vi naturligtvis säkert först när den börjar säljas...Jeppe skrev:
Någonstans mitt emellan.. Jag bara drog till med en siffra.. 1Ds-modellerna brukar ligga runt 65000-70000 kr.
StaffanW skrev:
Hörde just att priset skulle hamna runt 80000 kr, men det vet vi naturligtvis säkert först när den börjar säljas...
Har hört 81" från hyfsat säker källa.geronimo13 skrev:
Riktpris i usa är 7999$
peter_wahlström skrev:
På tal om bakstycken... En kompis har under lång tid ägt en H20 (16mp). Betydligt enklare än P30. Eftersom det är samma upplösning som 1dsmk2 så har vi tittat och jämfört lite av våra bilder. Trots hyfsad skarp canonoptik så går det inte att jämföra med H20. Dynamiken, skärpan, allt... Enda negativa med H20 är väl hanteringen möjligtvis. Ska tillägga att H20 var monterad på en bladare med synnerligen skarp optik... Jo, visst är det skillnad... Nästan så man blir mörkrädd.
//Peter