Annons

Nokia Lumia 1020

Produkter
(logga in för att koppla)
Ok... Jag erkänner att jag kan va lite luddig ibland ;)
Men jag tänkte på kameragreppet till 1020'n med denna posten.
A7R är inte fel den heller!!

Kameragreppet är verkligen bra.

+
Väldigt skönt att hålla i när man fotograferar eller filmar
Stativgängan
Det inbygda extrabattariet

-
Tjejer brukar undra om man är väldigt glad över att se dom när man har telefonen med greppet på i fickan

/Karl

Kameragreppet är verkligen bra.

+
Väldigt skönt att hålla i när man fotograferar eller filmar
Stativgängan
Det inbygda extrabattariet

-
Tjejer brukar undra om man är väldigt glad över att se dom när man har telefonen med greppet på i fickan

/Karl

Håller med. Och visst titta frugan lite extra på mig när jag hade den i fickan min =)

Så är då julklappen uppackad. Sitter och tar min första testkort med Lumia 1020 och spontant ser det bra ut.

En liten märklig grej. När jag importerar bilderna till Lightroom så händer något lite kufiskt.

Bilderna som är tagna efter 23:00 kopieras till mappen för den 26/12, inte den 25/12. Trots att tidsstämpeln på bildfilen är den 25:e.

Måste ha något att göra med tidszoner, sommartid etc.

Någon som sett det samma?

Så är då julklappen uppackad. Sitter och tar min första testkort med Lumia 1020 och spontant ser det bra ut.

En liten märklig grej. När jag importerar bilderna till Lightroom så händer något lite kufiskt.

Bilderna som är tagna efter 23:00 kopieras till mappen för den 26/12, inte den 25/12. Trots att tidsstämpeln på bildfilen är den 25:e.

Måste ha något att göra med tidszoner, sommartid etc.

Någon som sett det samma?

Inget jag tänkt på... Ska kolla upp det imorgon om jag har samma problem! Grattis till julklappen förresten! Du kommer inte bli missnöjd, det lovar jag!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar