niklasl
Aktiv medlem
Den var bra! Som när jag grävde fram brorsans platåskor från sjuttiotalet ur garderoben!jimh skrev:
Nej, du har fel. Jag tror du syftade på det här spåret: "EN GÅNG FÖR ALLA!".
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den var bra! Som när jag grävde fram brorsans platåskor från sjuttiotalet ur garderoben!jimh skrev:
MattiasL skrev:
Fast en analog kamera kan man ju "uppgradera" varje gång man stoppar i en ny film.
jimh skrev:
Razorback skrev:
Hjääälp, har skickat efter en D70 och här glorifierar alla Canon
Lugn! D70 är en väldigt bra kamera, den räcker till det mesta, det handlar mest om vad man gör med kameran och inte vad det är för märke.
Jag har själv en D70 och är jättenöjd med den!!!
Nicklas77 skrev:
och med dubbelt så mycket pixlar (och jag vet, det handlar inte bara om pixlar) men ändå...
Nicklas
Tja, kan väl till viss del hålla med dig, men man kan ju välja att inte läsa vs-trådar också.Helgesson skrev:
Jag blir sååå trött när jag läser detta evinnerliga ältande om Canon vs Nikon. Ni självutnämnda experter som kan så j_vla mycket ända ner på pixelnivå och allt vad det månne vara...(jag vet att ni kan en hel del) Ni kan säkert avgöra vilken bild som är tagen med resp kamera...identiskt motiv, identiska förutsättningar...eller?? Hur som helst...TRAMS!!!
Calle S skrev:
Tja, kan väl till viss del hålla med dig, men man kan ju välja att inte läsa vs-trådar också.
LeadHead skrev:
Jag tycker dock lite synd om Nikonisterna som inte får någon fullframe...
Lika synd om de Canotister som vill ha full frame och måste betala 67.395:- för en 1Ds Enda DSLR´en med full frame, bortsett från Kodaks 14 som finns till både Nikon och Canon.LeadHead skrev:
Jag tycker dock lite synd om Nikonisterna som inte får någon fullframe...
Calle S skrev:
Lika synd om de Canotister som vill ha full frame och måste betala 67.395:- för en 1Ds Enda DSLR´en med full frame, bortsett från Kodaks 14 som finns till både Nikon och Canon.