Kan folk ta reda på all fakta innan ni börjar kritisera kameran?
Jag har, vilket många andra tydligen inte har, som till exempel att den kostar lika mycket som de andra alternativen, som faktiskt ligger rätt i tiden, 450D och K200D. Idioter, fjortisar och den stora massan, vill kunna se bilden i skärmen, de vill kunna byta fokuspunkt och de vill ha bildstabilisering, de fattar inte ens själva varför de vill ha det, men de vill det!
Nu har jag ju kritiserats något, och hunnit duscha så jag kan svara på kritiken. Det jag tycker är fel är att ni istället för att skriva här, jag skriver bara här för att jag inte orkade skolan idag, inte går ut och fotar, med Eran dyra utrustning, men försöker glömma bort den och istället tänker på bilden. Nu gick jag in lite snabbt på Jesper's profil, för att se några intetsägande bilder, varav en var på en motorcykel i en kurva. Den bilden var möjlig pga din utrustning, det ser alla, men bakom sökaren kunde en intelligent apa stått, panorering lär man sig ganska snabbt. Likaså kan vem som helst ta bilder på någon polares bil, som Pauli, och vilken unge som helst är söt.
Nu ber jag om ursäkt för alla jag stött, jag skriver mest på Flashback, och har då vant mig fel, och var så naiv att tro att en svensk fotosida var demokratisk och idkade yttrandefrihet, tyvärr behärskar jag inte primitiv hieraki...