Alex Dawson
Aktiv medlem
Mössan var precis vad jag behövde.
Ligger alltid i jobb-ryggsäcken numer, och har redan kommit till användning...
Ja den mössan värmer var dag
// Alex
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mössan var precis vad jag behövde.
Ligger alltid i jobb-ryggsäcken numer, och har redan kommit till användning...
Vad menar du med "negativt snack"? Ska alla utan omsvep tycka precis som du? Är ditt behov av att gå på en demodag mer värt än mitt behov att inte göra det?
Eller varför inte vara lite konstruktiv: Vad vad bra i länkarna jag postade?
Länkarna var kanon. Undrar sedan om autofokusen slöar ned lika mycket med converter som med ex D3.
Förresten vet jag en kille som jag fick att gå upp till en D300s för sportfoto och inte välja en billigare kamera. Så här drygt ett år senare sitter han med en D3s, 14-24, 24-70, 60/2,6 micro, 85/1,4D, 70-200 VR II och 200-400 VR II. Nu har han beställt en D4
Han är såvitt jag vet 100 % amatör som fotar för att det är kul. Han har fått en del publicerat, men det är inte därför han gör det.
Så jo, det finns faktiskt en och annan som impulsköper en D4, eller iallafall nästan imulsköper.
Det skulle förvåna mig mycket om ett stort antal av dagens ägare av D3, D3s och D700 upplever sig så missnöjda med sina kameror att det finner det nödvändigt att köpa en eller flera D4r.
.
draget efter F4 är redan stort, större än draget efter Canon vad det gäller de handlare jag känner och som får sälja kamerorna, det är bara ett antal FÅ återförsäljare i Sverige som får sälja pro segementet från Nikon och Canon , alltså så kommer kamerorna inte ses hos tex Madia Markt mfl
de stora drakarna, bildbyrer etc har redan förbeställt ett stort antal F4 trots att de nyligen har köpt d3s
draget efter F4 är redan stort, större än draget efter Canon vad det gäller de handlare jag känner och som får sälja kamerorna, det är bara ett antal FÅ återförsäljare i Sverige som får sälja pro segementet från Nikon och Canon , alltså så kommer kamerorna inte ses hos tex Madia Markt mfl
de stora drakarna, bildbyrer etc har redan förbeställt ett stort antal F4 trots att de nyligen har köpt d3s
Wow, F4, pressfotograferna goes retro!
(sorry Mikael, kunde inte låta bli
Wow, F4, pressfotograferna goes retro!
(sorry Mikael, kunde inte låta bli
D4 kommer säkert dyka upp på mediamarkt också. Om ett drygt år eller så.
idag så får bara ett visst antal utvalda återförsäljare sälja de nya pro kamerorna från svenska Nikon och Canon, hur det ser ut om ett år får vi se
Har de dragit in försäljningsrätt för enbart kamerahus för de Nikon Store (eller hette de Nikon Center) som finns hos vissa utvalda MediaMarkt butiker, eller menar du att de inte får sälja Pro segmentet alls, trots att de är Nikon Store?
Har de dragit in försäljningsrätt för enbart kamerahus för de Nikon Store (eller hette de Nikon Center) som finns hos vissa utvalda MediaMarkt butiker, eller menar du att de inte får sälja Pro segmentet alls, trots att de är Nikon Store?
jag har en i skåpet