Paul.r.Lindqvist
Aktiv medlem
Tyvärr Paul - jag arbetar inte med psykodynamsik terapi på soffan - utan är utbildnad i kognitiv psykoterapi. Då gäller det att sluta ligga på soffan...
Oh men det torde jag förstått!! .-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr Paul - jag arbetar inte med psykodynamsik terapi på soffan - utan är utbildnad i kognitiv psykoterapi. Då gäller det att sluta ligga på soffan...
Svaret brukar väl vara att det inte skall behövas. Själv har jag inte minsta skråma på min.
Undrar hur stort problem vitbalansen är egentligen.
Jag brukar skjuta en bild på ett vitbalanskort, om jag tycker att det är viktigt att färgerna blir korrekt. Men ofta vill man ändå manipulera lite med värmen i bilderna.....
Tycker de största felen är orsakade av "pilot errors".
Dammsugare låter, förlåt mig, som det knäppaste jag hört. Faktiskt så knäppt att jag nog skall testa det. Jag menar, det kan knappast bli värre. Tack!
Framgångsrika individer, grupper och företag fokuserar på Målen genom Ansvar - Alternativsökande - Accepterande - Anpassning. De som misslyckas fastnar på hinder och problem genom Offermentalitet - Oflexibilitet - Oaccepterande - Oförmåga till anpassning.
Haha, visst är det lite crazy. Man ska bara vara väldigt noga med att inte munstycket sugs fast i öppningen, Håll handen med ett par fingrar utanför på munstycket så är det ingen risk.
Var försiktig, lycka till!
Nu har det säkert tagits upp i denna monstertråd, men vart hittar jag ett skydd av hårdplast till displayen?
Undrar hur stort problem vitbalansen är egentligen.
Jag brukar skjuta en bild på ett vitbalanskort, om jag tycker att det är viktigt att färgerna blir korrekt. Men ofta vill man ändå manipulera lite med värmen i bilderna.....
Tycker de största felen är orsakade av "pilot errors".