Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

naturfoton

Produkter
(logga in för att koppla)

PierreS

Aktiv medlem
Jag inhandlade en digitalkamera (nikon cp4500) i vintras för att ha med i mitt arbete som ängs- och betesmarksinventerare på länstyrelsen. Dessa har jag lagt in på min hemsida www.naturfoton.se om någon vill titta. Det skulle vara roligt att få höra lite kommentarer.
mvh

Vad tror du Fotosidan är till för? Lägg upp dina bilder här om du vill ha kommentarer från Fotosidans medlemmar. =)

Bronsmedlemskap kostar inte så mycket. Läs under rubriken "Om oss" längst till höger. Annars är det faktiskt inte så dumt att behöva fundera en vecka på vilken bild du är mest nöjd eller mest förvirrad över. Många har egna hemsidor och alla vill ha kommentarer på sina bilder, men det skulle inte fungera om alla skrev ett inlägg och rekommenderade en titt på sin egen sida.

MVH
/Pontus

Fördelen med att ha en egen sait är att jag då har min sk "konstnärliga frihet". Jag kan lägga upp mina bilder som jag vill. Ha den lay out jag vill och lägga upp så många bilder jag vill.
Självklart kommer jag att lägga upp bilder även här så ofta jag kan och får.
mvh :)

En hemsida är ju bra på många sätt, men folk tenderar att bli irriterade på folk som skriver "titta på min hemsida!"-trådar. Bara en varning. Du har väl lagt en länk från din sida här på FS?

/Pontus

Jedrans fina foton.. Och namn har du på nästan allt osse. Men det ska man väl kunna om är ängs- och betesmarksinventerare. Verkar vara ett fint jobb det..naturnära och fridfullt.

Perfekt sida om man letar efter nån fjäril eller blomma..

tackar :)
naturnära möjligen, men fridfullt vet jag inte, vi har ett tempo vi ska hålla precis som i alla andra jobb.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar