redrosie
Aktiv medlem
Fotosidans startsida har fått en ny design. Bildväljaren har fått ett större utrymme och en plats som syns väldigt tydligt. Portfoliobilderna sjunker allt längre ner på sidan. Tycker detta är fel. Man betalar rätt dyra pengar för att ha en portfolio på fs och då tycker jag att det inte är mer än rätt att det göra lite "reklam" för dessa på ett bra och väl synligt ställe på förstasidan. Bildväljare lottas man ju till och sker helt gratis om jag inte har helt fel.
Vad sedan gäller Temautmaningen som pågått under lång tid så tycker jag att den sköts illa. Tiderna hålls inte för när bilderna ska vara inne eller röstningar ska påbörjas. Bilder som publicerats innan eller på annat sätt inte ska få tävla plockas inte bort. Vinnaren i första deltävlingen ser inte ut att vara utsedd trots att det är länge sedan tiden för det gick ut.Tycker det är dax att ni skriver en förklaring varför detta inte fungerar.
Mvh Carola
Vad sedan gäller Temautmaningen som pågått under lång tid så tycker jag att den sköts illa. Tiderna hålls inte för när bilderna ska vara inne eller röstningar ska påbörjas. Bilder som publicerats innan eller på annat sätt inte ska få tävla plockas inte bort. Vinnaren i första deltävlingen ser inte ut att vara utsedd trots att det är länge sedan tiden för det gick ut.Tycker det är dax att ni skriver en förklaring varför detta inte fungerar.
Mvh Carola