Annons

Någon som fått sin 20D ännu?

Produkter
(logga in för att koppla)
Fick precis samtalet jag väntat på:
Kameran finns att hämta i fotoaffären!

Om bara klockan ville gå lite snabbare....
 
Fick just höra att min 20D har kommit in till Kameradoktorn. Hämtar den senare idag. Tog varianten utan objektiv.
 
Själv tackade jag precis nej till "min" 20:a hos Kameradoktorn. Insåg att det skulle bli sjukt dyrt med vertikalgrepp, ny blixt, stort minneskort och en ny vidvinkel. Brrr...

Men nog gör det lite ont alltid! ;)
 
Stiffneck skrev:
Själv tackade jag precis nej till "min" 20:a hos Kameradoktorn. Insåg att det skulle bli sjukt dyrt med vertikalgrepp, ny blixt, stort minneskort och en ny vidvinkel. Brrr...

Men nog gör det lite ont alltid! ;)

ny blixt å vidvinkel kan du väl vänta med?
 
Får min 20D skickad idag :)))

Hegethorns sickar min 20D idag :) Ska kunna hämta den på posten i morgon :))) Yesss..... passar bra till bröllopsfotografering i helgen och nästa helg. Snacka om att det var på håret. Starkt jobbat av Canon att få iväg de första så snabbt. Vill inte göra nån avundsjuk, är bara så glad att jag måste skriva av mig :) Min första DSLR :) Om inte annat kanske någon blir glad eftersom min köplats 9 hos cyber tagits bort. Cyber sa för övrigt att de hade några på gång in och att det skulle komma bra många fler den 20:e. Lycka till, det behöver nog inte dröja så länge för de flesta.
"PS Hegetorns är bra och oftast lite billigare är många andra. 14,495 för bara huset."
 
Jag var precis och hämtade ut min. Stod som #1 i kö på fotokungen, och dom fick ett endaste kit. OCH DET ÄR MITT.

Gissa vad jag kommer ägna helgen åt. :D
 
Senast ändrad:
Varför är det bara vissa butiker som får in sina ex nu?

Är det grovimport det handlar om eftersom de större försäljarna inte fått in några & canon förnekar att de skickat ut några kameror ännu???
 
Northern Star skrev:
Varför är det bara vissa butiker som får in sina ex nu?

Är det grovimport det handlar om eftersom de större försäljarna inte fått in några & canon förnekar att de skickat ut några kameror ännu???

Man undrar hur den där utdelningen skett. Fotoaffären där jag beställde min säger att dom beställde före flera av dom butikerna som fått sina idag. Alltså är det inte "först till kvarn" :p
Jag vill ha min nuuuu! :p
 
Hämtade nyss min 20D från Kameradoktorn. De hade fått in 5 hus och 5 kit. Antar att alla var bokade - tänkte faktiskt in på att fråga.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.