.Z.
Aktiv medlem
De e lugnt Mikael, blev bara lite förvånad då du som verkar vara en sån härlig mjukis blev lite hård i tonen ett tag, tycker jag i alla fall men jag kanske överreagerade?mipert skrev:
Jag vill göra fullkomligt klart att jag inte tycker de tjejer som drabbas av övergrepp skall skylla sig själva.
Oavsett klädsel, ålder, tid på dygnet med mera så är ett övergrepp ett övergrepp.
Att jag är medveten om att personer gör sådant som vi (i fikarummet) säger att vi själva aldrig skulle göra hindrar mig dock inte från att undra över det som sextonåringen avslöjar i programmet.
När jag skriver om hjärnsläpp handlar det om de tjejer som...
Ähh, det får vara, jag måste samla ihop barnen och hämta derar mor på hennes jobb...
Missförstånd uppstår och jag vill inte förvärra dem genom att försöka förklara mig, vi får synas i en annan tråd.
Tänk på att det är barn vi pratar om, detta märker man när barnen blir tonåringar, att dom alltså är barn ganska så länge & succesivt utvecklas till vuxna under en ganska så lång tid...
Tycker att min äldste inte riktigt blev vuxen förrän han flyttade hemifrån för några månader sen, kan bero på att jag inte ser honom så mycket efter det
//Larsa, som hoppas att han själv fortfarande utvecklas...