WaterMelonMan
Aktiv medlem
Eftersom både Fotosidan och Modellbilder är communitys så är det ju faktiskt som så att när det dyker upp människor som försöker utnyttja andra, så bilr dom snabbt uthängda till allmän beskådan. Dessutom ligger det i sakens natur att för varje rötägg så måste det finnas minst ett offer (annars är ju personen i fråga egentligen helt harmlös), så det är faktiskt priset vi får betala för det öppna samhälle vi har. Men tack vare att vi har dessa communitys så kan antalet offer ändå hållas till ett minimum.
Så jag skulle inte vilja se MB som ett ställe dit pervon går för att hitta småtjejer. Visst kan det förekomma, men chansen att ett äckel identifieras och hängs ut är mycket större än genom kanaler där det inte förekommer någon offentlig diskussion.
Gör jag mig förstådd här eller svamlar jag bara?
Så jag skulle inte vilja se MB som ett ställe dit pervon går för att hitta småtjejer. Visst kan det förekomma, men chansen att ett äckel identifieras och hängs ut är mycket större än genom kanaler där det inte förekommer någon offentlig diskussion.
Gör jag mig förstådd här eller svamlar jag bara?