Annons

Mjukvarumoral och bästa operativsystemet

Produkter
(logga in för att koppla)
Vad bra för dig, på min arbetsplats är vi inte så lyckligt lottade - XP. Men om microsoft nu efter 20 år äntligen lyckas producera ett OS som fungerar någorlunda efter önskemål är det bara att gratulera.

Jag undrar om inte det bespottade Vista också var bättre än sitt rykte egentligen men väldigt många drabbades av installationsproblem (jag med) p.g.a. att systemkraven var högre för det OS:et än för exv. XP. Men det är en oslagbar avtändning när installationen misslyckas och man inte ens får igång eländet.

Jag kör fortfarande XP i min ena dator och det är faktiskt inte XP som strular i min värld utan påfallande ofta Bredbandsbolaget.
 
("Loser", f.ö.; "looser" betyder lösare).

Jag antar att du skämtar :) Men för de som inte förstår skämtet så betyder "Loser"/"Looser" såklart "förlorare". Men det kan ju också betyda t.ex. "mes", "mespropp" och liknande icke-positiva epitet.
 
Jag antar att du skämtar :) Men för de som inte förstår skämtet så betyder "Loser"/"Looser" såklart "förlorare". Men det kan ju också betyda t.ex. "mes", "mespropp" och liknande icke-positiva epitet.

Nej, det var inget skämt.

lösare = looser (adjektiv i komparativ)
förlorare = loser (substantiv)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.