Annons

Min grupp "Pentax" inaktiverades efter 20 timmar.

Produkter
(logga in för att koppla)

Gillarpentax

Ny medlem
Min grupp "Pentax" inaktiverades efter 20 timmar för att ingen aktivitet funnit där på två månader. Jag aktiverade den igen . Men nu får jag mail varje halv timme om " ingen aktivitet på två månader".

Ni svara inte på mail. Vill ni lösa detta eller ta bort mitt medlemsskap.

Ursäkta de repeterade inaktiveringarna, det var jag som justerade lite i den rutinen och körde den ett antal gånger efter varandra - normalt sker inaktiveringen bara en gång om dygnet.

Så länge det inte läggs in nya bilder eller kommentarer i din grupp kommer den inaktiveras igen, så lägg in en bild eller kommentera någon annans så det blir någon aktivitet i gruppen.

Ursäkta de repeterade inaktiveringarna, det var jag som justerade lite i den rutinen och körde den ett antal gånger efter varandra - normalt sker inaktiveringen bara en gång om dygnet.

Så länge det inte läggs in nya bilder eller kommentarer i din grupp kommer den inaktiveras igen, så lägg in en bild eller kommentera någon annans så det blir någon aktivitet i gruppen.

Fast gruppen är ju inte mer än ett par dagar , inte två månader.

Jo den är kanske lite "otålig" den där inaktiveraren, jag skall justera så den inte kikar på alldeles nyskapade grupper.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar