Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mats Wilander

Produkter
(logga in för att koppla)

raskolnikov

Aktiv medlem
Det är lite för mycket positiva kommentarer tycker jag. Att en bild är bra är nog de flesta redan medvetna om eftersom de lägger upp den på den här sidan. Säg istället vad som är dåligt så man vet vad man kan göra bättre till nästa gång!
MVH // JM

Vill inte att jag ska bli ilurad att satsa på foto likt Mats Wilander på poesi....

Jo, Christels sätt att kommentera gillar jag. Det är konstruktivt och bra. Fler borde ta efter henne. Inklusive jag själv.

Fast nu känns det faktiskt som så att det känns fel att ge negativ kritik - läs konstruktiv kritik - på bilder som inte ligger i nån kritikpool. För de ha då liksom inte bett om att få konstruktiv kritik på sina bilder. Så jag kanske ska göra som så att jag bara ska ge konstruktiv kritik på bilderna som ligger i kritikpoolen, alltså...

Är lite seg i huvudet nu...

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto