Laponia
Aktiv medlem
ATT en bild är redigerad anser jag vara ganska ointressant om man inte samtidigt får reda på HUR och av vilken anledning detta är gjort.
Jag tycker att FS är en bra inspirationskälla och samtidigt en bra kunskapskälla.
Att redovisa hur man redigerat bilden enl. ovan skulle ytterligare förbättra FS status som kunskapskälla.
Detta skall naturligtvis vara frivilligt.
Jag kan inte förstå varför man här väljer att använda ordet manipulera och sedan låtsas som om det inte ligger någon värdering i det.
Har någon hört tals om ett bildmanipulationsprogram eller en ordmanipulerare.
Rätta benämningarna är väl bildredigeringsprogram och ordbehandlare.
Skulle vara kul att få reda på vad FS användare anser kryssrutan manipulerad ger för mervärde vad gäller bildinformationen. Skulle man inte kunna göra en "Poll" på det ?
Jag tycker att FS är en bra inspirationskälla och samtidigt en bra kunskapskälla.
Att redovisa hur man redigerat bilden enl. ovan skulle ytterligare förbättra FS status som kunskapskälla.
Detta skall naturligtvis vara frivilligt.
Jag kan inte förstå varför man här väljer att använda ordet manipulera och sedan låtsas som om det inte ligger någon värdering i det.
Har någon hört tals om ett bildmanipulationsprogram eller en ordmanipulerare.
Rätta benämningarna är väl bildredigeringsprogram och ordbehandlare.
Skulle vara kul att få reda på vad FS användare anser kryssrutan manipulerad ger för mervärde vad gäller bildinformationen. Skulle man inte kunna göra en "Poll" på det ?