Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Månadens Naturbild 2009
- Trådstartare Wettdinho
- Start datum
smilfinken
Aktiv medlem
April
Agnetha Lundberg [LFK]
(Nikonetha)
Agnetha Lundberg [LFK]
(Nikonetha)
Fröken Lisa
Avslutat medlemskap
Min röst
Juni
Joakim Heed
(Swappo)
Juni
Joakim Heed
(Swappo)
Wettdinho
Aktiv medlem
Vinnaren är....
*tystnad*
... Mikael Rocén (Miropic) december månad. Med bara några ynka röster till tvåan Erik Sköld (erisko) och resten av de tävlande vann Mikael med sin vackra vinterbild. Ett jättestort grattis säger vi till Mikael och ett stort tack till alla som har varit med i tävlingen men även röstat.
Mikael Rocén har nu vunnit en exklusiv print av sin vinnarbild hos Crimson.
Nu ser vi framåt nästa års tävling som startar om endast några dagar. Jag söker även hjälp med att organisera och utveckla tävlingen vidare. Hör av dig om du har några tips på förbättringar.
Här ser ni vinnarbilden som troligtvis kommer hänga på en av Mikaels väggar inom en snar framtid:
*tystnad*
... Mikael Rocén (Miropic) december månad. Med bara några ynka röster till tvåan Erik Sköld (erisko) och resten av de tävlande vann Mikael med sin vackra vinterbild. Ett jättestort grattis säger vi till Mikael och ett stort tack till alla som har varit med i tävlingen men även röstat.
Mikael Rocén har nu vunnit en exklusiv print av sin vinnarbild hos Crimson.
Nu ser vi framåt nästa års tävling som startar om endast några dagar. Jag söker även hjälp med att organisera och utveckla tävlingen vidare. Hör av dig om du har några tips på förbättringar.
Här ser ni vinnarbilden som troligtvis kommer hänga på en av Mikaels väggar inom en snar framtid:
Bilagor
Photosession
Aktiv medlem
Grattis Mikael till vinsten av Årets Naturbild 2009.