Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lite bra fågelbilder att visa?
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
red-top
Aktiv medlem
Har jag oxå undrat över. Man måste bläddra fram den igen före 'Registrera svaret'.andmag skrev:
Hmm varför kommer inte bilden med när man har gjort en förhandsgranskning??
Magnus Kumlin
Aktiv medlem
Magnus Kumlin
Aktiv medlem
Magnus Kumlin
Aktiv medlem
Magnus Kumlin
Aktiv medlem
Magnus Kumlin
Aktiv medlem
Magnus Kumlin
Aktiv medlem
Newman75
Aktiv medlem
Re: Brun kärrhök - Bytesväxling del 6
Magnus, en läcker serie - bra fångat och alert att vara med. Satt du i gömsle på ett ställe nära boet eller var det en ren händelse att du var där - och hann med? Hur som helst - få förunnat att se det och än mindre hinna med och vara där med kameran. Jag är imponerad. Kommer bilderna upp i större format på dina sidor?Magnus Kumlin skrev:
Ännu ett lyckat grodkast i träskmarken!
Magnus Kumlin
Aktiv medlem
Re: Re: Brun kärrhök - Bytesväxling del 6
Tack Martin!
Jag har sett vart dom har sitt bo och sedan har jag försökt komma nära utan att störa alltför mycket. Hanen ser mig som ett hot även fast jag står under camotyg och i vadare precis i vasskanten, men det måste väl vara rörelserna som den inte anser vara naturliga, eller så får vi ögonkontakt genom sökaren
Jag skall nästa gång läge uppstår försöka komma betydligt närmare deras bo och fota hela händelsen i vertikalt läge. Det är något av en vision jag har
Jag återkommer om det blir bra och då kanske jag även laddar upp nåt på min sida. Dom bilderna som jag visar här i tråden är i princip bara beskurna alltså är dom ganska små på originalet. När jag återkommer har jag 8 megapixel kärrhök
Newman75 skrev:
Magnus, en läcker serie - bra fångat och alert att vara med. Satt du i gömsle på ett ställe nära boet eller var det en ren händelse att du var där - och hann med? Hur som helst - få förunnat att se det och än mindre hinna med och vara där med kameran. Jag är imponerad. Kommer bilderna upp i större format på dina sidor?
Tack Martin!
Jag har sett vart dom har sitt bo och sedan har jag försökt komma nära utan att störa alltför mycket. Hanen ser mig som ett hot även fast jag står under camotyg och i vadare precis i vasskanten, men det måste väl vara rörelserna som den inte anser vara naturliga, eller så får vi ögonkontakt genom sökaren
Jag skall nästa gång läge uppstår försöka komma betydligt närmare deras bo och fota hela händelsen i vertikalt läge. Det är något av en vision jag har
Jag återkommer om det blir bra och då kanske jag även laddar upp nåt på min sida. Dom bilderna som jag visar här i tråden är i princip bara beskurna alltså är dom ganska små på originalet. När jag återkommer har jag 8 megapixel kärrhök
Newman75
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Brun kärrhök - Bytesväxling del 6
Tack för infon!Magnus Kumlin skrev:
Tack Martin!
Magnus Kumlin
Aktiv medlem
Andreas K skrev:
Snygg serie på kärrisarna Magnus.
Tack Mr Kanon!
Har du nåt spännande projekt på gång?
F.G.
Aktiv medlem
Andreas K skrev:
Bortsett från att flytta till Norrland så håller jag på att byta till Canon.
Så har en begagnad 1dMarkII N och en 400 f5.6 på ingång dom närmaste dagarna.
Så nu avyttras Nikon utrustningen och Kanon blir Canon
Så du lämnar till slut den mörka sidan och går över till den ljusa(ljusgrå)...