Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lite bra fågelbilder att visa?
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
Tamrock
Aktiv medlem
Bob_Zemco skrev:
Talltita eller entita en gråvädersdag som denna
den här va snygg med en läcker bakgrund
gunau
Aktiv medlem
Om man läser Brutus senaste bok "Mellan vingspetsarna" står det att fåglarna alltid håller huvudet i våg när de flyger. Denna mås verkar inte ha läst just det kaplitlet....
Skämt å sidan, det verkade som om vissa måsar "skakade av sig" vatten när det flög och jag hade tur att fånga en bild med huvudet nästan rakt upp och ner. Urusel gråvädersbild men jag har aldrig sett detta på bild tidigare så jag kunde inte låta bli att lägga ut bilden.
Skämt å sidan, det verkade som om vissa måsar "skakade av sig" vatten när det flög och jag hade tur att fånga en bild med huvudet nästan rakt upp och ner. Urusel gråvädersbild men jag har aldrig sett detta på bild tidigare så jag kunde inte låta bli att lägga ut bilden.
Bilagor
Detskavararoligtattfota
Aktiv medlem
Arne S
Aktiv medlem
perhel skrev:
Några duvor från idag som villigt poserade.
Någon som känner till vilka modeller det är ?
Troligen är båda två tamduvor. Nummer 2 är VÄLDIGT lik en klippduva, men de lever inte på våra breddgrader. Tamduvor kan ha många olika dräkter och ibland vara väldigt lik klippduvan, de härstammar från denna art.
Mikael Westerberg 10D
Avslutat medlemskap
brutusostling
Aktiv medlem
vadaa urusel?
Det var vael ingen urusel bild, Gunnar. Den aer ju tjiiitrolig! Jag gillar saana bilder.
Haelsning fran Kapstaden
Brutus
Det var vael ingen urusel bild, Gunnar. Den aer ju tjiiitrolig! Jag gillar saana bilder.
Haelsning fran Kapstaden
Brutus