ANNONS
Annons

Lite bra fågelbilder att visa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Var ute idag och än så länge har jag fixat dessa bilder.

Gillar din "fotoblogg" skarpt. Ibland tror jag inte vi lever i samma land när jag tittar ut på dimman och någon enstaka stadsduva. Men roligt att titta på är det! Jag tror aldrig jag sett en salskrake själv men den var riktigt vacker.

Magnus Kumlin skrev:
Som vanligt ett nöje att beskåda dina bilder Omar! Salskraken är vacker minsann. Var det en 5 gig du fyllde med det antalet bilder som du tog? Keep up the good work!

Hej

Tackar!

Tog ett 4GB och ett 2GB kort.

MVH

Omar

Knappast ilska

Denna havstrut är nog lite arg på denna vigghona, havstrutar är rätt stora.

Makalösa bilder som vanligt Omar! Enligt litteraturen lär havstruten av och till kunna fånga även vuxna änder, och även betydligt större arter än vigg. Klarade sig bytet denna gång?
Mvh
Åke

salskraken en fågel jag inte sett förut
otroligt fin fågel och som vanligt härliga
bilder från dig omar!
ett nöje att skåda dom!

Strömstare

kom så pass nära som tre meter den här gången
fotad i boulognerskogen gävle

Bilagor

• strömstare.jpg
    strömstare.jpg
    58 KB · Visningar: 541
Som vanligt fantastiska bilder Omar, aldrig sett såna bilder på salskrak förr!
Törs man fråga var i Skåne du tagit dessa?
/Ulf

Ung skarv som torkar vingarna. Lite blixt har gett kite rörelse i vingarna men kroppen skarp.

Bilagor

• sjkarv vingar ute 400.jpg
    sjkarv vingar ute 400.jpg
    52.2 KB · Visningar: 483
gunau skrev:
Ung skarv som torkar vingarna. Lite blixt har gett kite rörelse i vingarna men kroppen skarp.

bra bild gillar rörelsen i bilden, är inte skarven lite å ute cyklar när hade vi senast sol här på västkusten för att torka vingarna ;-)

Mvh Michael

Ett andporträtt av en av mina favoriter. Tyvärr vet jag inte vad anden heter, den är rostbrun för övrigt och finns i den lokala ankdammen. Någon som har ett tips?

Bilagor

• poträtt igen 400.jpg
    poträtt igen 400.jpg
    40.4 KB · Visningar: 503
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar