Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Lite bra fågelbilder att visa?
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
P-E Claesson
Aktiv medlem
Ormvråkar ser jag ofta, men det är alltid på långa avstånd och ibland undrar jag om jag inte skulle satsat på Digiscoping istället för dslr.
Den här satt på ett mindre hygge efter gamla E4 norr om Söderhamn på betryggande avstånd från bilar och fotografer.
Den här satt på ett mindre hygge efter gamla E4 norr om Söderhamn på betryggande avstånd från bilar och fotografer.
Bilagor
P-E Claesson
Aktiv medlem
Hehhe, av en händelse så råkade jag upptäcka en sak. Skrolla upp så nattskärran här ovan ligger ungefär mitt på skärmen. Håll i skrollen med musen och rör den lite upp och ner och se: Nattskärran vickar på stjärten!
johanlind
Aktiv medlem
Re: Fråga igen
Buskskvätta!
Tjusigt
/johan
gunau skrev:
Nuhar jag ånyo fotat några fåglar som jag har svårt att artbestämma. Kan någon hjälpa till? Den är tagen i vassen vid kusten.
Buskskvätta!
Tjusigt
/johan
P-E Claesson
Aktiv medlem
Stötte på mina första korsnäbbar i fredags på två olika ställen. Tyvärr fick jag inga bra bilder, avstånden var för stora. Men frågan är hur i 17 man ser skillnad på de olika korsnäbbarna? Vi kollar på de kassa bilderna få se om någon kan säga vilka arter det är. Det var flera mil mella fåglarna, så ta inte för givet att det är samma art.
Först ut:
Först ut:
Bilagor
P-E Claesson
Aktiv medlem