Leaflet
Aktiv medlem
För er som inte anmält er och fått mail från Kelby om deras event. Här är länken. Startar kl 19.00 svensk tid.
http://kelbyone.com/lightroom-cc-live-webcasts/
http://kelbyone.com/lightroom-cc-live-webcasts/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon som kan visa länken till uppdateringen för CC?
Jag tror det är så att det ännu inte dykt upp hos alla. Jag har inte fått den ännu. Dock nya Photoshop CC och Bridge CC med Camera Raw 9. Det har de nya panorama och HDR-funktionerna.
Den finns fristående, både att köpa och uppgradera.Ber om ursäkt för att jag inte läst hela tråden, men är det nån som kan bekräfta eller dementera att LR6 kommer att finnas som fristående program utan prenumeration?
Ber om ursäkt för att jag inte läst hela tråden, men är det nån som kan bekräfta eller dementera att LR6 kommer att finnas som fristående program utan prenumeration?
Ber om ursäkt för att jag inte läst hela tråden, men är det nån som kan bekräfta eller dementera att LR6 kommer att finnas som fristående program utan prenumeration?
Fungerade hos mig.Jag har kollat lite med Adobe. De har lite trubbel med skeppningen genom CC-appen. Jag håller lite pejl.
Jag tror det är så att det ännu inte dykt upp hos alla. Jag har inte fått den ännu. Dock nya Photoshop CC och Bridge CC med Camera Raw 9. Det har de nya panorama och HDR-funktionerna.
Okay, tack för svar Menar du att PS har samma HDR-funktion som nya LR CC?
Japp. Photoshop CC. Har inte hunnit testa det ännu. Men jag har testat det i LR CC några månader. Funkar jättebra. Det är ju coolt att panoraman blir rawfiler (om du har rawfiler som källa). HDR funkar bra med. Inte hundratals unika reglage dock. Utan det blir ju en slags rawbild du kan bearbeta med de vanliga reglagen.