Annons

kommentarer och tips på 22 bilder från åre?

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tyvärr så tar det för lång tid att ladda bilderna...gav upp efter 1 minut....sitter ändå med 10 lina.

Hade varit kul att se dom annars.

För mig tog sidan bara några sekunder att ladda.
Tyvärr var vissa "cyckeliluftenbilder" underexponerade.
Men sekvensbilderna var klart snyggast!

som jag sa vhar jag inte ork att vänta flera dagar mellan varje bild och har inga pengar att uppgradera mitt medlemskap för.
Ni kan inte kommentera bilderna istället för att gnälla?
ANG bild storleken så är jag allergisk mot upplösningar lägre än 1280x1024
Bilderna är i storleken 1024x6xx

Patrik Durfors skrev:
som jag sa vhar jag inte ork att vänta flera dagar mellan varje bild och har inga pengar att uppgradera mitt medlemskap för.
Ni kan inte kommentera bilderna istället för att gnälla?
ANG bild storleken så är jag allergisk mot upplösningar lägre än 1280x1024
Bilderna är i storleken 1024x6xx

Jo, bilderna är i storleken 1024...MEN på höjden.

[Edit]
Tänk på att IE eller Firefox tar utrymme både uppe och nere...så dina 1024 på höjden får inte plats ÄVEN om man kör 1280X1024

Konstig inställning du har...men fortsätt du att vara allergisk bara...

Vi "gnäller" inte...vi informerar dig om vad som gäller.

FILM) (ulltand skrev:
Hm, intresseklubben noterar.

Fråga 2 är:
Orkar du kommentera andras bilder?
Eller är det bara just du och dina bilder som vi ska fokusera på?

Jag kommenterar mer än gärna bilder som intresserar mig. Mitt tekniska kunnande är en aning begränsat men ser jag en snygg bild kommenterar jag den gärna. Spenderar dock inte särskilt mycket tid på fotosidan då jag gör alldelles för mycket på den lilla fritid jag har

Patrik Durfors skrev:
Jag kommenterar mer än gärna bilder som intresserar mig. Mitt tekniska kunnande är en aning begränsat men ser jag en snygg bild kommenterar jag den gärna. Spenderar dock inte särskilt mycket tid på fotosidan då jag gör alldelles för mycket på den lilla fritid jag har

Ja, på fotosidan har du ju bara haft tid att ge en (1) kommentar...
//A

Patrik Durfors skrev:
inte så sugen att vänta 4 dagar mellan varje bild...

De går bra att bli betalande medlem... så mkt kostar det inte... Då kan du fylla upp eget album och medlemmar här kan då kommentera hela albumet.
Förövrigt är det bra bilder!

Forumet är inte rätt ställe att ragga kommentarer.

Du behöver ju inte lägga upp alla bilder för kritik, tvärtom, välj ut de som du verkligen vill ha kritik på. Alla är ju troligtvis inte lika intressanta att få kritik på och det är just därför som vi har begränsningen. Att ladda upp enskilda bilder och med en bra motivering lär ge dig mycket mer tillbaka. Och precis som andra säger, ge kommentarer och du lär få kommentarer tillbaka.

1. mitt antal kommentarer speglar ungefär den tid jag har varit inne på sidan, dvs väldigt lite. Det beror på som jag sa jag har inte tid oatt spendera här och det finns andra platser med ett annat sorts utbud av bilder som intresserar mig mer.
2. Med tanke på att jag bara fick 9500 i lön och har skulder/räkningar på 10 000 den här månaden har jag inte råd att slänga ut ens en hundring på något.
Men alltså kan vi inte droppa det här? jag har inte ork att sitta och försvara mig hela tiden. Era åsikter har noterats och ska diskuteras ivrigt med mig själv vid nästa schizofrena anfall.
Here on out skulle jag vara tacksam för lite konstruktiv kritik och tips.

Patrik Durfors skrev:
...Det beror på som jag sa jag har inte tid oatt spendera här och det finns andra platser med ett annat sorts utbud av bilder som intresserar mig mer...
Då så. Be dom hjälpa dig med bilderna.
Okej?

Alternativt så lägger du upp bilder här på FS som alla andra, och allt är frid o fröjd.

ok det där skämtet gick tydligen inte hem.
som sagt: Jag har uppfattad era synpunkter och vill inte ha några flera förutom på sjävla bilderna i den här tråden framöver. NI får gärna ignorera den om det inte passar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar