Annons

Karlsson på G!

Produkter
(logga in för att koppla)
Kul att han lever:)

Blir det fortsättning efter denna listan?
Jag var med på allra första listan men missade när vi skulle anmäla om oss. Vore himlans kul med en ny chans.

Och så vore det kul att få se alla bilder som tagits efter mars.
Ett förslag: Kanske kunde Karlsson få en egen pool så respektive fotograf kunde ladda upp bilden de tagit själv?
 
Nu är Karlsson framme. Han hälsar att resan gick bra och att han först nu behöver få i sig lite lunch men att han sen är redo för fotoäventyr.
 
Jahapp, då börjar det bli dags för avfärd för Karlsson, men han är lite vilsen och vet inte riktigt vart han ska åka.

Jonas, om du mailar din adress till mig så kommer Karlsson som ett brev på posten.
 
Karlsson säger att han är evinnerligt trött på morötter och zuccinigryta så han åker gärna vidare på nya fotoäventyr.

Ingen som vill ha besök av Karlsson?

22. Peter Ljungqwist
24. Jonas Törnqvist
25. Max Zigliara
26. Johan Sjögren
27. Robert Albinsson
28. Lars Stenfeldt
29. Malin Tegelberg
30. Catarina Magnusson

Maila adressen till mig via kontaktlänken i min profil.
 
Hej
Jag vill bara säga till den som har Karlsson - att om ni inte vet vem ni skall skicka honom till - skicka honom till mig!
Jag har väntat JÄTTELÄNGE!
Jag vill fortfarande lika gärna ha honom här hemma hos mig på Hälsö!

/mvh Catarina
 
Ja, hittar du inte någon annan adress så kan jag gärna ta hand om honom!

Maila till mig ifall du vill skicka hit honom.

/mvh Catarina
 
Jag tycker vi gör såhär.. att när Catarina haft han, så skriver hon i tråden här.... nästa frivilliga får då anmäla sig.. så får vi se var han hamnar.. Bilderna tillsammans med en historia mailas till [email protected]

Ni som plåtat karlsson nu 2005 och vars bild inte finns i albumet kan ju maila den till ovanstående adress, så ska jag se till att dessa kommer in snarast.
 
JAAAAAAAA!

Det verkar vara min tur - ÄNTLIGEN!

Max - släng iväg ett mail till mig, så får du min adress!

/Catarina
 
Jesper! Igen?

Och jag mailade min bild plus story redan den tjugotredje maj - har du koll på den (inget finns ännu publicerat på sidan) eller ska jag skicka ännu en gång?
 
Bo, skicka gärna igen.. så lägger jag upp den på studs. Anna-Karin, även du är välkommen att maila igen... Ber om ursäkt för detta.. Min dator har strulat.. så den åkte ut.. Så nu sitter man här med en ny fin och snabb sak..
 
Det verkar som om Karlsson har kommit bort på posten. Han borde verkligen vara här hos mig nu! Han blev postad i måndags... suck.

/Catarina
 
Nu har Karlsson varit här hos mig en snurrig eftermiddag. Vi har varit kreativa och han har nog lärt sig ett och annat om hur det går till här på ön. Nu är han ivrig att komma vidare.

Jag har inte fått svar av Jeppe på min fråga tidigare i eftermiddag (han kanske inte ens är hemma) så jag tar ett eget beslut.

Försten som mailar mig sin adress får honom på posten så fort jag hinner.

/mvh Catarina
 
Lars Stenfeldt var först att maila till mig, så nu är Karlsson på väg till honom i sitt vadderade kuvert. Skickade honom idag kl. 17.30.

/mvh Catarina
som redan saknar den lille filuren
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.