Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karlsson på G!

Produkter
(logga in för att koppla)
Karlsson hämtades ut från posten idag. Han verkade något omtöcknad vid uppackningen. Detta släppte dock ganska snabbt.

Han är redo för avfärd på måndag. Någon som känner sig manad att ta sig an det lilla livet?
Tillämpar samma princip som Catarina. Den som kontaktar mig först får Karlsson skickad till sig.
 
Zepofan skrev:
Karlsson hämtades ut från posten idag. Han verkade något omtöcknad vid uppackningen. Detta släppte dock ganska snabbt.

Han är redo för avfärd på måndag. Någon som känner sig manad att ta sig an det lilla livet?
Tillämpar samma princip som Catarina. Den som kontaktar mig först får Karlsson skickad till sig.

*BUMP*

Ingen hugad spekulant? I så fall får jag skicka hem honom till Jeppe.
 
Vad tråkigt om ingen vill ha Karlsson på besök...
Skall detta vara slutet på hans resa då?

Det måste väl vara någon som har fantasi och vill skoja till det lite?

Vi hade jättekul, Karlsson och jag!

/mvh Catarina
 
Nej, vi kan väl inte låta detta projekt dö ut. Jag kan tänka mej att ha Karlsson som gäst här ett tag om det är ok. Mailar min adress till dig, Lars.
 
Det dök upp en liten kille vid min dörr idag, han sa att han kallades för världens bästa Karlsson...

Undrar om han har gått från Malmö :/

Skall följa med honom ut i Helsingborg imorgon.

Han snackade nåt om att han ville se Falkenberg sen men saknade visst adressen han skulle bo på, någon som vet?
 
om Karlsson vill ta en tur norrut så får han gärna besöka mig här i Jämtländska Klövsjö!

maila mig om han vill resa en sväng till!

/Micke
 
diver1 skrev:
Han snackade nåt om att han ville se Falkenberg sen men saknade visst adressen han skulle bo på, någon som vet?

Jag har mailat adressen till dej. Här finns en halvbra Karlsson som ser fram emot att få besök av världens bästa dito.
 
Nej, jag börjar faktiskt bli orolig. Har han gått vilse på vägen till Falkenberg? Eller bosatte han sig i den trevliga staden Helsingborg?
 
Det är helt och hållet mitt fel, han blev nedpackad och glömdes bort efter uppdraget i Landskrona.

Påsen är dock märkt med adressen i Falkenberg och jag tar med honom till jobbet imorgon.
 
Idag dök världens bästa Karlsson upp hos mej efter sitt besök hos Peter. Enligt bilden verkar han haft trevligt, så det är inte konstigt att han stannade längre än avsett...

Jag hade tänkt vi skulle ut och se oss om i Falkenberg. Men så här års blir det ju mörkt innan man hinner komma hem från jobbet så vi får väl vänta till helgen. Vi kanske utnyttjar de mörka kvällarna till att lära känna varandra ordentligt så att Karlsson kan uppträda naturligt framför kameran när det väl är dags. (Hoppas bara det blir ok väder till helgen.)
 
Senast ändrad:
Efter några dagars väntan på att jag skulle kunna ägna dygnets ljusa timmar åt honom har nu världens bästa Karlsson och jag varit på långpromenad i Falkenberg. Resultatet får ni se när filmen blivit framkallad, men nån bra bild blev det nog iallafall.

Nu sitter vi här och funderar på vart han ska ta vägen härnäst. Själv har han lite dålig koll på var han varit. Det är jobbigt att flänga runt i vadderad påse, påstår han. Men enligt bilderna i albumet har han aldrig varit i lärdomsstaden Uppsala, så ett besök hos Niclas Söderlund vore väl inte fel.

Niclas skicka din adress till mej via Kontakta-länken i min presentation så sänder jag vidare Karlsson så fort det bara går.
 
Efter några goa veckor här i Klövsjö börjar Karlsson bli lite sugen på att fortsätta sin resa en bit till.. Är det ingen som är sugen på att få besök?

/Micke
 
Jorå!
Om ingen annan har hunnit före så har jag skickat min adress till din mail.
Han är hjärtligt välkommen i de värmländska mörka skogarna!

/Tommy
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.