gundersen skrev:
Framgår det inte tydligt vad som är min poäng??
Inte helt, du skrev:
"Det är David & co. som driver denna sida. Därmed står det i deras fulla rätt att ta bort bilder, som de anser olämpliga - punkt - slut.
Om det inte passar så är det ett fritt land och därmed bara att själv öppna en egen portal och då är det du, Roger, som styr över innehållet."
När jag (om jag) skriver punkt slut i en debatt så anser jag att jag därmed sagt allt som behöver sägas i den saken.
Ve den som säger emot ;-).
O skulle jag (om nånsin) rekommendera någon att öppna sin egen portal så vore det säkrast för vederbörande att inte återkomma alls... fast du kanske inte menar vad du skriver som jag tolkar det... *s*
Så länge allt e öppet för debatt är det okej. Jag tycker också att David o Co som gör ett bra jobb har all rätt att kasta ut bilder o kanske t o m användare ibland, men stillatigande skulle jag inte köpa det om jag hade synpunkter. Hoppas det gäller för de flesta, annars kan en portal snabbt bli slätstruken och trist, både vad avser bilder och åsikter.
Fast den här gången var det knappt bilden som åkte ut ens, det var väl mest för att det var så många plumpa påhopp som bilden, o därmed kommentarerna, togs bort, om jag fattat det hela rätt. Bilden, som jag hann se, var inte så ruggans hemsk, jag har sett betydligt "värre" av mer kända fotografer...
/kg som hälsar kamratligt