ojojoj
Tycker det är så roligt det här med nymoralistiska småtaänkare o påvar.. heh
Många på fotosidan är ju ganska så överrens om att Anders Petersén och J.H Engström är bland de främsta fotografer vi har här i Sverige, men jag kan ge mig fan på att om nån av dessa fotografer tog sig ett litet alter ego o la upp en bild här på fotosidan, så skulle det storma i kaffekoppen igen.
-Det skulle skrikas porr, snusk, förtryck och annat hemskt om den fotografens bilder - ja om nån av dem la upp opublicerat material av samma starka karaktär som de ofta jobbar med.
Undrar just hur många det är som har deras böcker i bokhyllan, beundrar deras stil och lovordar dem men samtidigt fnyser porr, snusk och omoral åt mindre kända fotografer om de lägger upp liknande material här...
-Vad jag vill komma till är att det råder en fet dubbelmoral här på FS o det gillar jag inte.
Gillar man inte en bild - skriv det till den som har gjort det i form av en bildkommentar - häxbål hör forntiden till.
Häxbål är precis vad jag tycker det är när nån ska smutskastas för att de tagit en annorlunda bild på en naken människokropp - det mest naturliga som finns...
Och snaälla ni som kommer att klippa o klistra i form av citat av det jag skrivit nu - ta med all min text i era citeringar, meningar taget ur sitt sammanhang kan betyda vad som helst..