hm jag hade för mig att jag läste nånstans att ni ville ha sidan lite mer på familjenivå, och jag har nåt svag minne att jag höjde lite på ögonbrynen när jag läste det.
men det kan vara jag som är virrig bara, jag är långt ifrån säker på att jag minns rätt.
och jag antydde inte på något sätt att jag låter min dotter sitta och titta här själv (hon är två år), jag skrev att jag skulle hålla för ögonen på henne om bilder av typen "skära av senorna i armarna" dök upp på skärmen.
en muff centralt placerad i bild? är det där gränsen går? då finns det väl ändå andra bilder som borde tas bort.
har han verkligen bra bilder av samma typ, fotografen? jag kan bara hitta en bild som har en hyfsad ljussättning, så det verkar mest som en slump, no offence. dessutom är poseringen inte den snyggaste.
och det skriver jag inte för att vara elak, utan bara för att påminna om att han är en amatörfotograf och han har helt uppenbarligen inte proffskollen på ljussättning och poseringar än.
vicket är helt okej, vi alla är eller har varit i samma situation.
är det inte lite orättvist att han, som placerar en muff centralt i bild, får sin bild raderad medan en annan bild med ett mycket djupt och självvållat skärsår centralt placerat i bild får vara kvar. det är ju trots allt oxå en rätt medioker bild som upprör och får folk att äcklas.
(skärsårsporr om man så vill)
det är dessutom något som fotografen medvetet vill ska ske.
och jag måste väl inte vilja att skärsårsbilderna ska bort för att få ifrågasätta juliabildens borttagande?
att ni ville ta bort kommentarerna till juliabilden har jag dock full förståelse för.
ps. jag får inte din länk att fungera. vad är det du vill jag ska se?
ds.