Galaxens President
Avslutat medlemskap
Om alternativet är att ha en papperspåse över mitt huvud så har jag hälre lyset släckt ;oP
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ariadne skrev:
en svart lackklänning är erotik. en röd lackklänning är porr.
Pongu skrev:
Röd glödlampa... *antecknar också så pennan glöder* Intressant... Kommer att passa perfekt med den röda plyschsoffan, de svarta sidenlakanen, guldspegeln i taket och diskokulan...
/Pontus
Pongu skrev:
Röd glödlampa... *antecknar också så pennan glöder* Intressant... Kommer att passa perfekt med den röda plyschsoffan, de svarta sidenlakanen, guldspegeln i taket och diskokulan...
/Pontus
I höstas började jag köpa 70% choklad, idag känns den som vilken mjölkchoklad som helst och jag har sedan ett tag gått över till 85% som även den börjar kännas rätt sliskig nu.ariadne skrev:
en metafor för skillnaden mellan porr och erotik;
porr= en påse med massor med billig choklad ( som mest består av socker, knappt nåt kakao)
erotik= och en liten bit mörk choklad av hög kvalite
bengt luthman skrev:
jag har icke suttit mig igenom de 8 sidorna inlägg som man kanske borde för att kasta sig in här. men jag ville bara säga min mening om de hela.
eftersom de hela började med bilden "juila in action" o jag var en av de som sågade den, så tänkte jag säga vad jag menade. om såna bilder och poser ska funka så kan de inte se så billigt ut. den ser alldeles för alldaglig ut, precis som anna sa(fast hon blandade in en massa naturprodukter från sydamerika). för att de ska funka måste de vara seriösare ljussättningen, bättre lyster o färger. helt enkelt proffsigare.
blir nakenfoto för simpelt tappar de i känsla o blir porrigt(alla som någonsin bläddrat i en tidning av de slaget vet hur dessa bilder ser ut)
bengt luthman skrev:
blir nakenfoto för simpelt tappar de i känsla o blir porrigt(alla som någonsin bläddrat i en tidning av de slaget vet hur dessa bilder ser ut)
Pongu skrev:
Jo, det är väl alla överens om, men då återkommer vi ju till problemet. Försöker en nybörjare fota naket/erotik blir det ofta simpelt till en början, och då luktar det porr om det hela. Så hur ska han/hon lära sig? Börja fota påklätt tills man uppnått en viss klass? Ska naket alltså reserveras bara för riktigt duktiga fotografer?
/Pontus
Galaxens President skrev:
...har sedan ett tag gått över till 85% som även den börjar kännas rätt sliskig nu
christian veltman skrev:
Anna,
skulle denna bild då tas bort ?
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=150392&pf=20725
ariadne skrev:
...och lite leopardmönster kanske?
känns som det är porrigt också.
HDFS) (KGS skrev:
Precis så är det, sa grannen som tittade in o tjuvläste diskussionen, han e för snål för att ha eget modem... o glöm inte stolpen sa han, vad han nu kan mena med det??
© grannen
christian veltman skrev:
För mig är tonen i bilden avgörande för om det är porr eller inte.
Tror inte man kan definiera bilder som porr beroende på vad exakt de visar.
Julia bilden tog jag mig friheten att editera men den fick inte vara kvar (upphovsrättsligt intrång)
ville egentligen visa hur samma bild kan vara porrig eller "konstnärlig" eftersom mycket beror på behandligen av bilden (läs PS).