Mesch
Aktiv medlem
Det är dock ett krångligt förfarande om man skall skicka ett gäng kontakter till någon annan. Att beama dom med någon trådlös kortdistansvariant (BT, IR, NFC eller annan liknande) är det smidigaste.
Microsoft har också denna idiotiska begränsning i Windows Phone, jag fattar inte att folk inte kan bli upprörda på sitt eget system. Jag är skitförbannad och har skrivit till Microsoft angående 3-4 begränsningar i Windows Phone. Sedan att Windows Phone har andra fördelar vilket gör att Windows Phone övertrumfar Android och iPhone i det stora hela är en annan femma.
Hade det inte varit för att du inte vill bli kallad vissa saker hade jag kallat dig för det nu.
/Karl
Fast jag skrev ju att jag oxo saknade både BT & USB, räknas inte det som kritik eller?
Jag ifrågasätter dock de som säger att det inte går att lösa. Jag har använt t.ex. outlook som brygga mellan flera generationer av mobiler utan problem. ( symbian, android och ios)
Det är många som säger att deras sätt inte går och därför suger hela produkten. ( produkten = valfri pryl i detta fall )
Det är ju bara att titta här, minst 10 sätt att hantera flytt av kontakter på. Alla har något problem UTOM just det som råkar vara det enda som Apple inte stödjer.
Frågan är ju vem som ska kallas det jag inte vill bli kallad?