Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag ändrade språk!! Med firmware...

Produkter
(logga in för att koppla)

cagn

Medlem
Jag har av misstag kommit in i menyn för att ändra språk i min 300D. Tidigare har jag uppaterat den med det ryska hacket. Har läst att man inte kan ändra språk och att man inte ska ändra språk. Är det någon som provat mer än jag? För er som är nyfikna på vad som hände kan jag säga såhär... DEN STENDOG, och jag kan inte starta om kameran igen. Jag tar gärna emot tips på hur jag kommer vidare.

Tack

Calll

Ladda tillbaka originalprogramvaran, ändra språk med den innan du flashar om kameran till hacket igen. Ett känt problem är att man låser kameran om man ändrar språk med hacket.
Finns en bra beskrivande sida om detta på nätet men vet inte om man får länka dit härifrån.

Är det inte bara att ta ut batteriet? Det räckte för mig när jag provade.

--jalle

cagn skrev:
Jag har av misstag kommit in i menyn för att ändra språk i min 300D. Tidigare har jag uppaterat den med det ryska hacket. Har läst att man inte kan ändra språk och att man inte ska ändra språk. Är det någon som provat mer än jag? För er som är nyfikna på vad som hände kan jag säga såhär... DEN STENDOG, och jag kan inte starta om kameran igen. Jag tar gärna emot tips på hur jag kommer vidare.

Tack

Calll

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar