Nu ska man inte glömma att skillnaderna kanske inte alltid är så stora. Vissa webbutiker har visst lager och fin service. Har varit i kontakt med Cyberphotos kundservice ett antal ggr. och det har fungerat mycket bra. Har fått snabb och ytterst kompentent hjälp.
Köpte däremot en DVD från nån svensk sida, - men företaget var tyskt tror jag, - och de bara skickade vidare ordern till leverantören. Produkten var trasig, - och jäklar vilka problem vi hade med att få hjälp. De var billigast, - och vi beställde där för att vi inte hittade just den DVD'n hos andra. ALDRIG mera. Det är skillnad på webbutiker. I allra högsta grad.
Jag har handlat flera utrustningar hos lokala fotoaffärn (som är en bit härifrån, - bor på landet) Har förhandlat priset, - men jag har i princip kontaktat dom och sagt - detta vill jag ha (Hade kollat i nätbutikerna, - alltså motsat kan man säga, - uttnyttjade deran information). Sen har de i sin tur bara beställt, - skickat till mig, tillsammans med faktura. OCH det har kostad mera, - men jag ville stödja dom. Dock kunde ingen där nåt speciellt om grejorna, - och nu senast tyckte jag att Cyberphoto faktisk gör jobbet BÅDE bättre och billigare. Kontaktade dom flera ggr. innan köpet med olika frågor om utrustningen jag ville ha. Fick snabba och bra svar, - imponerande. Samma kompetens finns inte att få i butik här tyvärr.
Men för att svara på frågan om hur mycket mera jag är beredd att betala för kompetens, - om den nu hade funnits här. Tja, - 10% kanske? Lite mera på småsaker.