Annons

Hyffsat pris på 350D Kit på Elgiganten..

Produkter
(logga in för att koppla)
Rekommenderade en vän att ringa till EG då han också köpt en för 8.295:- Även han fick 1700 tillbaka utan något som helst bråk

/Kim
 
Fy Fan

Man ska ALDRIG lita på Elgiganten.

Hade MYCKE problem när jag köpte min A1:a.

Ändå gick man på det här med 350D:n...fick ju förhoppningar för fan !!..

*irritarad*
 
kim_1138 skrev:
Rekommenderade en vän att ringa till EG då han också köpt en för 8.295:- Även han fick 1700 tillbaka utan något som helst bråk

/Kim

Verkar ju som att några stycken iaf fick nytta av deras enastående Interneterbjudande!

:)

/Markus
 
Ja, nästa gång nåt liknande händer håller vi det hela internt här på FS tills alla intrsserade samordnat lägger sina beställningar....
//A
 
Hos mej står det lägre priset fortfarande (ej chachad) :) Mailade dom även och dom sa priset var med moms... Men det låter för bra alltså....

I mailet skrev dom att de inte visste när de skulle komma hem...
 
FEL PRIS

Nu blev jag uppringd och priset stämmer ICKE !.

jaja... nu lämnar jag den här tråden, man blir ju bara deprimerad !
 
jag får upp priset 6595kr...vad ska man tro, är detta någon ond plan...mindfucking på nåt sätt. vad tjänar dom på att göra såhär...mitt förtroende sjunker iallafall lavinartat.
 
per_silja skrev:
jag får upp priset 6595kr...vad ska man tro, är detta någon ond plan...mindfucking på nåt sätt. vad tjänar dom på att göra såhär...mitt förtroende sjunker iallafall lavinartat.

Sidan ligger förmodligen kvar i ditt cacheminne...rensa det och testa igen så ska du se att det stämmer
 
Hon sa att priset 6595:- inte stämmer.

de ska ligga kring 8000:-

De ä nog bara att sluta hoppas å punga fram pengarna!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.