mozes
Aktiv medlem
Jag har förmodligen blivit lurad av en säljare här på fotosidan:,( men jag är en idiot också som inte fattade misstankar när han kallar sig här för en sak och sedan när jag satt in pengar på paypal så hette han något annat men jag tänkte att han kanske satte in pengarna på någon annans konto av någon anledning.Jag trodde jag var säker när jag satte in pengarna genom Paypal,trodde det funkade som payson då de fryser pengarna tills man godkännt varan.Men när jag satt in pengarna mailade han att han skickat objektivet.Dagen efter ville han skicka tillbaka penngarna pga av att han inte kunde ta ut dem o att jag skulle sätta in dem istället på hans flickvänspaypal.DÅ förstod jag att jag blivit lurad för jag trodde som sagt att det inte gick.Jag fick mail från Paypal att han gjort en återbetalning men det skulle inte ses på mitt konto förrän 7 dagar.Jag trodde att det då var ok och tänkte inte köpa något av han OM jag nu skulle få tillbaka pengarna eftersom allt blev olustigt.Men idag fick besked av Paypal att det inte gick att göra en överföring från hans konto pga inga pengar där....o jag skulle kontakta honom.Vilket inte går,vilket jag försent förstod redan.
Är det någon som använt Paypal och vet om säljaren kan ta ut pengar innan köparen godkännt varan?
Är det någon som använt Paypal och vet om säljaren kan ta ut pengar innan köparen godkännt varan?