Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur betraktar ni bilden?
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
crapboot
Ny medlem
Jag tycker att det är roligt med att det går att ändra så mycket på en bild, genom att beskära den!
Otroligt snygg bild för det första, tycker om den precis som den är. På något sätt så tycker jag om att det är ett sådant utrymme omkring vakten, det blir en känsla av att han är som sagt ensam. För det är ett väldigt ensamt och tyst yrke!
Kanske tar mig friheten att se om jag kan göra något med bilden, fast det får bli på dagtid!
Otroligt snygg bild för det första, tycker om den precis som den är. På något sätt så tycker jag om att det är ett sådant utrymme omkring vakten, det blir en känsla av att han är som sagt ensam. För det är ett väldigt ensamt och tyst yrke!
Kanske tar mig friheten att se om jag kan göra något med bilden, fast det får bli på dagtid!
müsli
Avslutat medlemskap
Vill kommentera min förra kommentar:müsli skrev:
Jag måste göra dig lite besviken där Jim. Jag hittar inget som stör med denna bild.
Att du valt att placera så mycket tomhet framför vakten gillar jag.
Känsla av "Vad är vi rädda för?", typ.
Eller: "Det finns ingen fiende förutom vi själva."
Hur hade bilden känts om du låtit några människor röra sig som skuggor framför vakten? Lång exp.tid så dom tett sig som vålnader som tyst glider förbi, som en kontrast till vakten som är stilla och fortfarande knivskarp.
Vad gäller kompositionen skulle jag skurit bort den övre tredjedelen ungefär. Det skulle ge mer riktning åt vänster, dvs åt det håll vakten är vänd.
Tar tillbaks att jag vill beskära bilden i överkant. Det stora tomrummet och att bilden är så kvadratisk förstärker uttrycket "status quo", "inget händer", en stabilitet.